ویتامین درمانی و پروتئین درمانی ویتامین درمانی و پروتئین درمانی

بیشتر زیبایی انسان به داشتن موهایی سالم و زیبا بستگی دارد. اگر موهایی سالم، براق و زیبا داشته باشد، زیبایی همه نصف راه است. زیبایی و سلامت مو به دلایل زیادی ممکن است آسیب ببیند. عواملی مانند رژیم غذایی نامناسب، شستشوی نامناسب یا استفاده مداوم از مواد شیمیایی برای رنگ کردن یا حالت دادن به مو می تواند در آسیب رساندن به مو بسیار موثر باشد.

امروزه راه های متفاوت و موثری برای یکنواخت کردن آسیب و عیوب مو وجود دارد. ویتامین تراپی و پروتئین درمانی درمان های موثری برای جبران ریزش مو هستند. هر یک از این روش ها مزایای خاص خود را دارند. اطلاعات دقیق و مفید در مورد این روش ها در زیر ارائه شده است.

ویتامین درمانی و پروتئین درمانی را نشان دهید

ویتامین درمانی و پروتئین درمانی چیست؟

هر فرآیندی که در آن مواد مغذی مانند ویتامین ها و پروتئین ها به مو برسد، درمان نامیده می شود. انواع مختلفی از درمان ها برای موهایی که به دلایل مختلف آسیب دیده اند انجام می شود. برای اینکه بدانید موهای شما به چه نوع درمانی نیاز دارد، باید به متخصصان و متخصصان این حوزه مراجعه کنید تا موهای خود را بررسی کنند.

همچنین بخوانید : اکسیژن رسانی پوست صورت و فواید آن

ویتامین تراپی ویتامین های مورد نیاز مو را تامین می کند. رساندن ویتامین های لازم به مو باعث شفافیت و درخشندگی مو می شود.

پروتئین درمانی نوعی درمان است که در آن لایه های کوتیکول مو با استفاده از پروتئین ها تقویت می شود و در صورت وجود حفره در لایه کوتیکول مو پر شده و مو قوی تر می شود.

خواص ویتامین تراپی برای مو

ترمیم موقت موهای آسیب دیده

Ø تقویت مو

Ø تقویت مو

Ø فر کردن بهتر مو

Ø تقویت مو حتی در شرایط سخت

Ø تامین کننده ویتامین A مو که ضروری ترین ویتامین برای مو محسوب می شود.

دستورالعمل برای درمان پروتئین مو

Ø نرم ۽ نرم وار

Ø حذف سلول های مرده از پوست سر

Ø تقویت مو

تقویت مو

Ø موها را مرطوب و مرطوب می کند

Ø موها را بزرگ و پرپشت می کند

زمان بین پروتئین درمانی و ویتامین درمانی

پس از خواندن توضیحاتی در مورد ویتامین درمانی و پروتئین درمانی و علاقه مندی به این درمان ها، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین زمان برای انجام هر نوع درمان مو چه زمانی است؟

با این حال، اگر قبلاً هرگز مو درمانی نکرده اید، اکنون ممکن است زمان خوبی باشد تا به یک متخصص در این زمینه مراجعه کنید تا تعیین کنید که چه نوع درمانی برای موهای خود نیاز دارید. اگر می خواهید بدانید که دقیقا چه زمانی زنگ برای موهایتان به صدا در می آید و باید در اسرع وقت درمان را شروع کنید، مطلب زیر را بخوانید.

همچنین بخوانید : آکنه زیر جلدی روی بینی، زیر بغل و واژن (علائم، علل، درمان و پیشگیری)

از دست دادن خاصیت ارتجاعی مو

فقط موهایی که در طول روز یا در حین شانه کردن از سرتان می ریزند را بردارید و با دست از دو طرف بکشید. اگر موهای شما پس از کشش به حالت اولیه خود بازگردد، به این معنی است که حالت ارتجاعی مو در وضعیت خوبی قرار دارد. اما اگر موها به حالت اولیه خود بازنگردند یا بدتر از آن، زمان استفاده از خدمات پروتئین مو فرا رسیده است.

موهای خاکی

اگر مدتی است که در آینه به موهای خود نگاه کرده اید، خبری از براق و براق بودن موهایتان نیست، بنابراین لازم است استفاده از خدمات ویتامین تراپی مو را در برنامه کاری خود قرار دهید. تامین ویتامین های لازم مو باعث شادابی و درخشندگی مو می شود. با این حال، این روند نمی تواند سلامت مو را تضمین کند و نکات مهم مراقبت از مو را باید رعایت کرد.

استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی

اگر اخیراً از رنگ ها و مواد شیمیایی دیگر روی موهای خود استفاده کرده اید، باید سلامت موهای خود را بررسی کنید. مو اغلب پس از رنگ کردن آسیب می بیند. اگر تغییر رنگ مو چندین بار در مدت زمان کوتاهی تکرار شود، این آسیب بیشتر از قبل می شود.

در موهای رنگ شده به شدت تخلخل بیشتر خواهد بود. از طرفی موها کدر می شوند و دیگر شاداب نمی شوند. در این شرایط، از بین بردن تخلخل مو با پروتئین درمانی و پروتئین های هیدرولیز شده، استحکام مو را تضمین می کند. از طرفی افزودن ویتامین به مو با ویتامین تراپی باعث بازیابی درخشندگی مو و جبران مقداری آسیب ناشی از کمبود ویتامین می شود.

همچنین بخوانید : بهترین کرم ها را برای اسکار آکنه معرفی می کنیم

قیمت ویتامین و پروتئین درمان مو

قیمت ویتامین تراپی و قیمت پروتئین درمانی مو برای همه افراد متفاوت است. دلیل این تفاوت متفاوت بودن موهای افراد است. نوع مو، میزان آسیب و تعداد جلسات درمانی مورد نیاز قیمت ویتامین تراپی مو و قیمت پروتئین درمانی مو را تعیین می کند.

عوامل ذکر شده که بر هزینه انواع درمان مو تاثیر می گذارد در افراد مختلف بسیار متفاوت است. به همین دلیل نمی توان میانگین قیمت محصولات ویتامینه و پروتئینی مو را بیان کرد. برای تعیین هزینه واقعی درمان ویتامین مو و هزینه درمان پروتئین مو، ابتدا باید موها توسط متخصصین ارزیابی شوند تا نیاز هر مو مشخص شود و هزینه روش های درمانی برآورد شود.

https://fatemehhabashi.com/protein-and-vitamin-therapy/