فرض کنید در یک تولد گوشی خود را به اسپیکر متصل کرده و در وسط پخش موسیقی، گوشی شما زنگ میخورد! مثلا برای اتصال به بلوتوث پس از اینکه میکروفن را بر روی مدل بلوتوث قرار دادید میتوانید بلوتوث موبایل خود را روشن کرده و با جستجوی دستگاه به آن متصل شوید. بزنید و حال با صحبت کردن میتوانید متوجه پخش صدا از اسپیکر میکروفون گردید. این میکروفون را با تمام چند کار مختلفی که انجام میدهد را باید یک میک حرفه ای به شمار آورد که بدون نیاز به اتصال با هیچ دستگاه واسطی اقدام به پخش صدا و همچنین افزودن اکو به آن میکند، همچنین میکروفن اسپیکردار ارزان نیز دارای کلید تغییر صدا است که استفاده از آن را برای کودکان هم جذاب میکند. در دنیای دیجیتال امروز اسپیکر اهمیت فراوانی دارد و تقریبا تمام افراد در طول روز به شکلهای مختلفی با آن سر و کار دارند. در واقع، این ارتباط قوی به ما اجازه می دهد تا بینش های منحصر به فردی از آنچه بازار واقعاً می خواهد جمع آوری کنیم و از این رو، جدا از اینکه می توانید طیف گسترده ای از محصولات و لوازم جانبی را مخصوص به گوشی خود را پیدا کنید، می توانید آنها را با پایین ترین قیمت نسبت به فروشگاه های سراسر کشور براحتی و از طریق اینترنت خریداری کنید.


فروشگاه بابافون همه ی سعی را بر این دارد که شما با صرف کمترین وقت خریدی راحت و آسوده داشته باشید. جالب است بدانید که برای فروش لوازم جانبی کامپیوتردر بازار ایران همراه با مدل ها و ساختار های مختلف، شما حتما باید با اصلی ترین اطلاعات موجود آشنا باشید تا با هیچ مشکل خاصی مواجه نشوید. از این رو اتصال به آن از طریق تلفن همراه بسیار ساده است. ما مجموعه وسیع تری از شارژرهای تلفن هوشمند، قاب های موبایل مد روز، کابل های داده، پایه های تلفن همراه، محافظ صفحه نمایش تلفن همراه و موارد دیگر را ارائه می دهیم. از آنجایی که تهران اسپیکر به صورت تخصصی فقط در زمینه اسپیکر، هدفون و به طور کلی در زمینه محصولات صوتی فعالیت دارد قطعا میتواند از نظر تنوع کالا بیشترین و خاص ترین مدل ها را ارائه کند و اطلاعات پر بار تری را به مخاطبان برساند. در مقایسه با دیگر مدل های اسپیکر که فقط اقدام به پخش صدا میکنند این نوع به عنوان یک اسپیکر بلوتوثی چندکاره طرفداران بیشتری دارد. در صورتی که بخواهید اسپیکر های شارژی را به دستگاهی مانند MP3 player که بلوتوث ندارد متصل کنید، نیازی نیست که هزینه اضافی برای خرید اسپیکر بلوتوثی صرف کنید.


کنسولهای بازی وقتی که بازی را اجرا میکنند، حرارت بسیاری ایجاد خواهند کرد. به ویژه اسپیکرهایی که به وسایل جانبی برای نصب و کابلهای مختلف هم نیاز دارند، هزینههای جداگانهای دارند که باید آنها را هم در ذهن نگه دارید. آنکه دوست می دارد می داند که عمر عشق کوتاه است، آنکه دوست می دارد می داند عشق آتش است و دوست داشتن آب، یکی می سوزاند و دیگری جان می دهد، همان آتش عشق است که همه را که داد آنگاه همه را چیز را طلب می کند، دل عاشق هنوز یاد نگرفته است که از هیچ چیزی بیافریند، خداواره ای شود روی زمین و حتی عشق را برای خود نخواهد، آتش عشق است که سینوهه را وا می دارد که در میانه آشوب و جنگ معشوق را برباید و بی هوش و زنده به دست مومیاگرانی بسپارد که از مردگان سرد برای براوردن نیاز جنسی اشان چشم پوشی نمی کنند، حال آنکه دل دوستدارنده در همه حال سرش را پایین انداخته و سکوت می کند. اگر میخواهید یک وسیله جذاب و سرگرمی برای استفاده در جمع دوستانه و منزل خود تهیه کنید این میکروفن میتواند گزینه ای مناسب باشد و حتی در زمان های مورد نیاز نیز میتوان از آن به عنوان اسپیکر بلوتوث هم استفاد کرد.

پخش عمده اسپیکر بلوتوث

از این میکروفون میتوان در مجالس شادی و میهمانی ها و جشن تولد ها ، در جلوی مغازه ها برای تبلیغات ، استفاده و تمرین برای خوانندگی و همچنین یک وسیله سرگرمی برای کودکان استفاده کرد. از اسپیکر میکروفون دار یا همان میکروفون اسپیکری میتوان در زمان های مختلف مانند جشن ها و میهمانی ها و همچنین برای تمرین خوانندگی و حتی برای تبلیغات جلوی مغازه ها هم استفاده کرد. کابل تسکو یکی از مهم ترین انواع کانکتور های انتقال دهنده است که نقش مهمی در انتقال اطلاعات الکتریکی بین دستگاه های دیجیتالی مختلف دارد. البته همچنان اسپیکرهای دسکتاپ یا رومیزی به صورت بی سیم و باسیم کاربرد و طرفدار دارند (حتی برخی از انواع این اسپیکر بی سیم به سابووفر مجهز هستند) و قابل تهیه در بازارجانبی هستند. برخی از اسپیکرهای شارژی به میکروفن داخلی نیز مجهز هستند و اگر در حین پخش موسیقی گوشی شما (که متصل به اسپیکر است) زنگ بخورد، می توانید به تماس های تلفنی خود نیز پاسخ دهید.