دبی یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که به عروس خاورمیانه معروف است. این شهر در 50 سال گذشته تغییرات و تحولات زیادی را به خود دیده است به طوری که سالانه میلیون ها مسافر از نقاط مختلف جهان به اینجا سفر می کنند. سازه های بسیار خاص، سواحل زیبا و بیابان های بکر در شهر دبی مانند برج خلیفه وجود دارد که شبیه هیچ جای دنیا نیست. قبل از سفر به دبی، باید با چند قانون مهم که در زیر توضیح داده شده است آشنا شوید.


آب و هوای دبی در فصول مختلف سال

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید در نظر گرفت، شرایط آب و هوایی این شهر است. شهر دبی در قسمت پایین خط استوا قرار دارد و در طول سال به ندرت باران می بارد. از این رو این شهر دارای آب و هوای گرم و خشک است و این نوع آب و هوا می تواند برای ساکنان مناطق سردسیر و تپه ماهور دردسرساز باشد، زیرا رطوبت زیاد منجر به تعریق مداوم می شود. در فصل بهار و اواسط تابستان هوا به حدی گرم می شود که میانگین دما به حدود 48 درجه سانتیگراد می رسد و تحمل این دما بسیار دشوار است.

بهترین زمان سفر به دبی از نوامبر تا فوریه (آبان تا پایان فوریه) است. دمای هوا در این مدت بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد است و می توانید در سواحل زیبای دبی شنا کنید یا از سفرهای بسیار هیجان انگیز در کویر لذت ببرید.



مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

یکی از نکات کلیدی که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کرد زمان پرواز است. اگر می خواهید به دبی سفر کنید شما می توانید با پرواز مستقیم از تهران به دبی که 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



معرفی بهترین هتل های دبی

هتل های زیادی در دبی وجود دارد و قبل از سفر به این شهر باید مناسب ترین هتل را رزرو کنید. دبی لوکس ترین هتل های دنیا را دارد و معروف ترین و لوکس ترین ماشین ها در زیر لیست شده اند.



هتل جمیرا تاورز امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های عالی و غذاهای متنوع از نقاط مختلف جهان می باشد. همچنین هتل جمیرا برای مسافرین به مراکز خرید، مرکز شهر و ... خدمات رایگان ارائه کرده است.

ناسلوف: امارات، جاده شیخ زاید، برج امارات



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یکی از هتل های 5 ستاره دبی با 252 اتاق است. مرکز خرید وافی دبی در فاصله کوتاهی از این هتل قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه حدود 15 دقیقه می باشد. امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP در این هتل رافلز برای مسافران در دسترس است.

آدرس: بر دبی، خیابان شیخ رشید، مرکز خرید وافی



اون هتل دبی

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی، هتل تاج است که در قلب دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق با چشم اندازی زیبا از شهر می باشد. هتل تاج دارای رستوران های مختلفی است که غذاهای بین المللی و بین المللی مانند هندی، بریتانیایی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

هتل 7 ستاره برج العرب جمیرا چشم اندازهای زیبایی از خلیج فارس دارد. این هتل دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و امکانات رفاهی مانند 9 رستوران با غذاهای بین المللی را به مسافران ارائه می دهد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



پارک حیات دبی - هتل

هتل پارک حیات یک هتل 5 ستاره در دبی با 225 اتاق است. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر فاصله دارد. شما می توانید از این هتل به دبی مال و برج خلیفه در عرض 15 دقیقه و یا تا ساحل دبی 30 دقیقه رانندگی کنید. این هتل امکانات زیادی برای مسافران دارد.

آدرس: دبی، باشگاه گلف



هتل مینا سالم

هتل مینا السلام یک هتل 5 ستاره در شهر دبی است که دارای 292 اتاق می باشد، این هتل منظره فوق العاده ای به دریا و خلیج دارد که از این منظره می توانید آب شهر کویری دبی را مشاهده کنید. یک تفاوت هیجان انگیز و خاص برای بازدیدکنندگان. این هتل دارای اتاق هایی برای افراد دارای معلولیت و سالمندان می باشد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این متن سعی شده است قبل از سفر به دبی به نکات مهم اشاره شود تا مسافران گرامی سفری فراموش نشدنی را تجربه کنند. اگر می خواهید در مدت اقامت خود در دبی خودرو اجاره کنید، شرکت خوشنام و معتبر سعادت رنت برای این منظور مناسب است. اجاره ماشین در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود