با محمد موسوی، رئیس مؤسسه معاینات پزشکی، یکی از بهترین مشاوران تحصیلی ایران گفت‌وگو کردیم و وی به سوالات مرتبط با آزمون و مشاور تحصیلی پاسخ داد.

گفت‌وگویی با محمد موسوی، رئیس انستیتوی ممتازان پزشکی، یکی از بهترین مشاوران دانشگاهی در ایران انجام دادیم و وی به سوالات مرتبط با آزمون‌ها و مشاوران دانشگاهی پاسخ داد.



مشاور تحصیلی چیست؟

مشاوره تحصیلی فرآیندی بین دانشجو و مشاور تحصیلی برای ارزیابی ارزش آموزش عمومی است که شامل بررسی خدمات و سیاست های موسسه، بررسی برنامه های تحصیلی و شغلی، انتخاب رشته های مناسب و ارائه اطلاعات جامع می شود. در مورد سیاست ها، رویه ها و منابع و پرداخت برای برنامه های سازمانی



مشاوران فنی چگونه به ما کمک می کنند؟

به دانش آموزان کمک می کند تا ماهیت و هدف آموزش عالی و ارزش آموزش عمومی را درک کنند.

با پیوند دادن علایق، مهارت ها، توانایی ها و ارزش ها به مشاغل و دنیای کار، به دانش آموزان کمک کنید تا اهداف زندگی را در نظر بگیرند.

به دانش‌آموزان کمک کنید تا یک برنامه درسی تبلیغاتی را ایجاد کنند که با اهداف و اهداف زندگی (سایر دوره‌های کاربردی، سایر ملاحظات شغلی و انتخاب‌های اصلی) همسو باشد.

به دانش آموزان کمک کنید تا پیشرفت به سمت اهداف تعیین شده توسط برنامه های آموزشی را ارزیابی یا ارزیابی کنند.

به دانش آموزان کمک کنید یکدیگر را درک کنند و یکدیگر را بپذیرند.

کمک بارگذاری دوره



این به ارزیابی آمادگی تحصیلی، مهارت های مطالعه و الزامات یادگیری شما کمک می کند.

مشاوره تحصیلی فرآیندی است که در آن یک مشاور تحصیلی به طور منظم در طول دوره مشاوره با شما ملاقات می کند. در حالی که بحث در مورد اهداف دانشجویی و سازمانی، در نظر گرفتن اهداف شخصی و برنامه ریزی تحصیلی پیشرفته باید در اولویت قرار گیرد، همچنین مهم است که دانشجو و مشاور روابط کاری نزدیکی داشته باشند که در آن مسائل به محض ایجاد آنها مورد بحث قرار گیرد. . می توانید برنامه درسی یک دانش آموز را مرور کنید، سیاست ها و انتظارات کالج را توضیح دهید و موارد دیگر

موسسه پزشکی کنکور شما را در این زمینه ها همراهی می کند و شما را در رفع مشکلات کمک می کند.

نمونه هایی از مشکلاتی که ممکن است بر دوره شما تأثیر بگذارد عبارتند از آمادگی ناکافی برای دبیرستان، بار سنگین درسی، مشکلات در مهارت های مطالعه، مدیریت زمان، مشکلات شخصی، تغییر در علایق یا اهداف شما، یا فشار خانواده. از دست دادن نمرات، غیبت در کلاس ها و از دست دادن یا تأخیر در انجام تکالیف یا آزمون ها اغلب نشانه های هشدار دهنده مشکلی است که ممکن است نیاز به مشورت با مشاور شما داشته باشد.



کمک در انتخاب ملک

علایق و اهداف خود را مورد بحث قرار دهید، شرایط فارغ التحصیلی را مرور کنید و سطوح دوره مناسب را بر اساس شایستگی ارزیابی کنید.

نکات مهم برای موفقیت دانش آموزان



هر فردی دارای نقاط قوت، چالش ها، مهارت ها، علایق و خواسته هایی است.

استانداردهای شخصی و آموزش عالی را برای خود تعیین کنید و بر اساس آنها زندگی کنید. به صدای کوچک درونت گوش کن که می گوید: «من می توانم این کار را انجام دهم»، به خودت ایمان داشته باش. درک کنید که مدرسه کار است. اکنون زمان بازی برای انجام کارهایی که کمتر از توانایی های شما هستند نیست. تمایل به پذیرش کمتر از بهترین ها اغلب یک پیشگویی رضایت بخش است.

سعی کنید درک کنید، فقط به یاد نداشته باشید. عمق درک خود را توسعه دهید شما باید سعی کنید آنچه را که باید بدانید و بتوانید نتایج مطالعات خود را به دست آورید کاملاً درک کنید.

به یاد داشته باشید که نمرات به حساب می آیند. مشاغل پردرآمد اغلب به مشاغل با بهترین نمرات می رسند. نمرات بالا نشان دهنده هوش، برتری شخصی و تعهد به کار خوب است. نمرات بالا می تواند تفاوت زیادی در به دست آوردن شغل ایده آل یا ورود به مقطع کارشناسی ارشد در موسسه مورد نظر شما ایجاد کند.

پژوهشگران آموزشی با بررسی مهارت های مطالعه و آزمون دادن، آنچه را که برای دستیابی به موفقیت تحصیلی لازم است بررسی کرده اند و از آنچه می توانند به ما بگویند استفاده کرده اند.

در موسسه پزشکی Concor، ما منابعی داریم که به شما کمک می‌کند نقاط قوت و چالش‌هایتان را ارزیابی کنید، مهارت‌هایتان را تقویت کنید، علایقتان را کشف کنید و از جاه‌طلبی‌هایتان حمایت کنید. از تجربیات و توصیه های گسترده اساتید، کارکنان و دانشجویان در طول مدت حضور خود در موسسه پزشکی کنکور برای کمک به شفاف سازی و دستیابی به اهداف خود بهره مند شوید.


چگونه زمان خود را به طور موثر مدیریت می کنید؟

در موسسه پزشکی کنکورد، فرصت های آموزشی و فوق برنامه زیادی به شما ارائه می شود مهم این است که زمان خود را به خوبی مدیریت کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از تجربه دانشگاه خود ببرید بخش مهمی از مدیریت زمان برنامه ریزی پیش رو است با استفاده از برنامه ریز دانش آموز و تقسیم وظایف خود به تکه های قابل مدیریت، می توانید کارها را به نحو احسن انجام دهید و زمان بیشتری برای سازماندهی فعالیت ها داشته باشید، موارد مورد علاقه خود را به برنامه خود اضافه کنید. پیدا کردن زمان و مکانی که بتوانید در آن تمرکز کنید به شما این امکان را می دهد که سخت کار کنید و سازنده باشید فراموش نکنید که مدرسه را رها کنید! اگرچه ممکن است کالج طاقت فرسا به نظر برسد، با مدیریت زمان خود می توانید تعادل مورد نیاز برای موفقیت را پیدا کنید



چگونه محل برگزاری آزمون را به درستی انتخاب کنیم؟

آزمون ورودی کنکور یک آزمون استعدادیابی استاندارد است که مهارت های کلامی، ریاضی، تحلیلی و نوشتاری شما را می سنجد. این آزمون ها برای اندازه گیری آموخته های شما در مدرسه طراحی نشده اند. در عوض، آنها توانایی شما را برای عملکرد خوب در آینده می سنجند.

موضوع کنکور به همین جا ختم نمی شود و انتخاب رشته یکی از مهم ترین جنبه های این فرآیند است.

تیم موسسه پزشکی کنکور آماده بررسی شخصیت شما و انتخاب بهترین رشته بر اساس شخصیت شماست.



آیا راه حلی برای پذیرش تضمینی پزشکی و دندانپزشکی وجود دارد؟

بله، با دوره هایی مثل جام توربو، پدیده شو و سایر برنامه های آموزشی می توانید سطح تحصیلات خود را افزایش دهید و مانند سایر دانش آموزانی که در کنکور رتبه های خوبی کسب کرده اند و تصویر آنها در آلبوم پرطرفدار تیم ما پنهان شده است. به این تیم موفق بپیوندید.

موفقیت محمد موسوی به وضوح و به طور مشخص به استعداد او و همچنین تجربه و دانشی که در معتبرترین دانشگاه ها و انجمن های جهان به دست آورده است، مرتبط است.

قطعا از محمد موسوی و موسسه پزشکی کنکور پذیرش پزشکی و دندانپزشکی تضمینی دریافت خواهید کرد.

مراجعه به سایت: https://pourdastmalchi.net/