معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

به گزارش خبرگزاری مهر، بارها پیش آمده که هر کدام از ما در یادگیری زبان انگلیسی شکست خورده ایم. گاه انتخاب روش یادگیری ما را به بیراهه کشانده و گاه مسیر طولانی یادگیری ما را خسته و از ادامه راه دلسرد کرده است. یادگیری زبان انگلیسی فرآیند نسبتا کوتاهی نیست، به خصوص اگر هدف آموزش زبان انگلیسی از پایه باشد. این فرآیند آموزشی زمانی حساستر می شود که موضوع سفر به خارج از کشور نیز مطرح شود و زبان آموز برای شرکت در آزمون آیلتس یا آمادگی برای آزمون تافل نیاز به تقویت زبان خود برای مدت معینی داشته باشد.

اما با تمام این موانع، می توان این بار تصمیم خوبی گرفت تا به یک راه کوتاه برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای آیلتس و سایر اهداف آموزشی دست یافت. در واقع استفاده از میانبرها در منحنی یادگیری ما را در زمان کمتری به مقصد می رساند. دوره خصوصی معلم خصوصی زبان انگلیسی یک میانبر محبوب برای آموزش و یک راه سریع برای یادگیری زبان است. اما چگونه می توانید با کمک یک معلم خصوصی از فرآیند یادگیری لذت ببرید و در زمان کمتری به مقصد برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس بگیرید؟

همه ما از چالش ها و مشکلات پیش روی مهاجران آگاه هستیم. همه ما می دانیم که در این سفر چه فراز و نشیب هایی را باید پشت سر بگذاریم. همه کسانی که رفته اند از فراز و نشیب های این جاده زیاد گفته اند. اما در اینجا در مورد اعتماد به نفس و کاهش این چالش ها صحبت خواهیم کرد. دغدغه بسیاری از زبان آموزان یادگیری زبان انگلیسی است تا بتوانند روان ارتباط برقرار کنند و به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنند.

اکثر دانشجویان زبان، به ویژه آنهایی که به دنبال قبولی در آیلتس یا تافل هستند، زمان محدودی دارند و به هر حال یادگیری زبان انگلیسی را آغاز نخواهند کرد. معلم خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری زبان است. معلم خصوصی زبان در هر کلاس، روش تدریس را با توجه به محدودیت زمانی و هدف زبان آموز تنظیم می کند و با توجه به سطح زبان آموز، درس را شروع می کند. با این روش آموزشی، دانش آموز در مدت شش ماه تا یک سال فرصت یادگیری و تسلط بر مهارت ها را خواهد داشت. افرادی که زبان انگلیسی را یاد گرفته اند و در تلفظ و مکالمه مشکل دارند، با این روش می توانند در عرض سه ماه به سطح بالایی از مکالمه انگلیسی برسند.

معرفی کتاب های زبان انگلیسی به ترتیب زمانی

قطعا شناسایی و دسترسی به منابع یادگیری زبان انگلیسی دشوار است. آشنایی با سطوح کتاب های انگلیسی به ترتیب برای هر زبان آموزی چالشی نیست. فراوانی مواد آموزشی انگلیسی زبان آموزان را سردرگم می کند. نکته مهم در مورد درس زبان خصوصی این است که این سردرگمی را از بین می برد. زیرا معلم زبان شخصی شما یک منبع یادگیری غنی با اطلاعات و روش های آموزشی برای آموزش است. ضمناً ایشان با سالها تجربه تدریس و تدریس در زمینه زبان، آشنایی کاملی با کتاب ها و مطالب زبان آموزی دارند و با توجه به سطح دانش آموزان کتاب های مناسبی را برای مطالعه و تمرین بیشتر پیشنهاد می کنند. .

معلم خصوصی زبان انگلیسی. چگونه آیلتس را سریع یاد بگیریم

چگونه زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

این یک سوال رایج اما مهم است. اکثر مردم پاسخ دقیقی برای این سوال ندارند. اما ما به شما می گوییم که انگلیسی باید از جایی شروع شود که بتوانید سریعتر به هدف برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب زبان انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را از راه های مختلفی مانند سلف استادی بهبود بخشید. اما آیا این روش ها می تواند دانش آموز را سریعتر به هدفش برساند؟ من به شما می گویم که قابل درک نیست. انتخاب این روش ها به آزمون و خطا و کسب تجربه بستگی دارد. دانش آموز می تواند با آزمون و خطا راه درست یادگیری را کشف کند و تجربه کسب کند، هرچند این روش می تواند عواقب زیادی برای او داشته باشد. یکی از این نتایج از دست دادن زمان طلایی مطالعه است.

اما چرا از تجربیات افراد دیگر برای رفتن در مسیر درست استفاده نکنیم تا هزینه ها و پیامدهای تصمیمات خود را کاهش دهیم؟ این مسیر برای یادگیری سریع زبان انگلیسی را می توان به راحتی با افراد با تجربه مانند معلم خصوصی دنبال کرد.

در تجربه من، یک معلم زبان خصوصی می داند که روی چه موضوعاتی وقت گذاشته است و با حذف مطالب و منابع نامربوط، می تواند زمان بیشتری را برای یادگیری بهتر دانش آموز آزاد کند. در کلاس خصوصی دانش آموز محوری بسیار بالاست و چون کلاس گروهی نیست معلم می تواند توضیحات دقیق تری به دانش آموزان بدهد.

یک کلاس زبان خصوصی کاملاً برای دانش آموز سفارشی می شود و معلم بر اساس میزان آمادگی زبان آموز، هدف او از یادگیری زبان و هر چالشی که در آن زمان با آن مواجه است، شروع به تدریس می کند. ضمناً در این کلاس معلم می تواند بر میزان یادگیری دانش آموز نظارت داشته باشد و دقت بسیار بالایی دارد و می تواند در زمان های مختلف میزان یادگیری را بسنجد.

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل

هزینه تدریس خصوصی در منزل یکی از مهم ترین دغدغه های زبان آموزان در انتخاب روش یادگیری سریع زبان انگلیسی است. زیرا معتقدند قیمت کلاس های خصوصی زبان از هر روش آموزشی دیگری بیشتر است. با این حال، برای یادگیری یک زبان، در عین حال، باید به چندین عامل بسیار مهم فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید. فرصت زمان برای رسیدن به هدف، اتلاف انرژی و زمان و هزینه پرداختی سه عامل بسیار مهم هستند. به عنوان مثال، زبان آموز باید در عرض یک سال شروع به یادگیری زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. انتخابش بسته به بودجه ای که می خواهد این است که به کلاس های گروهی برود و از روش حرارتی آن کلاس ها استفاده کند. شکی نیست که این دانش آموز با توجه به هدف و سطح پایین زبانش نمی تواند در این بازه زمانی آماده شود. با این حال، او انرژی و هزینه زیادی را صرف رفت و آمد به کلاس و مطالعه کرد.

اما اگر زبان آموزی مسیر یادگیری خود را انتخاب کند و از روشی مانند درس خصوصی معلم زبان برای آمادگی در آزمون استفاده کند، می تواند بدون اینکه خود را خسته کند و هزینه درس گروهی را بپردازد، در زمان دلخواه به نتیجه برسد.

مدرس خصوصی زبان انگلیسی؛ روشی سریع برای یادگیری آیلتس

یادگیری سریع زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس و انتخاب عاقلانه محل تدریس

پلتفرم استادبانک به دلیل علاقه دانش آموزان به یادگیری زبان انگلیسی، مجموعه ای از اساتید خصوصی با استعداد را به خود جذب کرده است. شما می توانید با مراجعه به صفحه شخصی مدرس استادبانک و یا تماس با شماره 02191005343 به این منتورهای حرفه ای دسترسی داشته باشید. معطل نکنید و درخواست خود را با نرخ های شهریه خصوصی امسال ثبت کنید.