زمان پخش سریال ایرانی هفت

ژانر سریال هفت درام ایرانی اجتماعی و هیجان انگیز است. این سریال بین سال های 1399 تا 1400 تصویربرداری شد و برای پخش از شبکه تلویزیونی توسط گروه سازنده بازبینی شد. در نهایت تصمیم گرفته شده که این سریال روی پلتفرم تلویزیون راه اندازی شود و انتظار می رود در آینده نزدیک (احتمالا تا مرداد ماه) در دسترس عموم قرار گیرد.

تاریخچه سریال هفت ایرانی

این قسمت داستان گروهی از دانشجویان فقیر را روایت می کند که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند. آنها باید راهی برای رفع نیازهای خود بیابند. با این کار وارد مسیری خطرناک و پر پیچ و خم می شوند و این وضعیت زندگی همه اعضای آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

بازیگران سریال هفت

در این قسمت به معرفی بازیگران این مجموعه می پردازیم. نام این بازیگر را می توانید در لیست زیر مشاهده کنید:

نام بازیگران:

فرزانه دوست من است

امیر حسن رستم

شهاب حسین

نیلوفر کالافی

کیومرث روحانی

امیر جعفری

«امیر جعفری» بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. او اخیرا در ساخته جدید صید سهیلی «گشت ارشاد 3» حضور داشت. امیدواریم بازی او در مجموعه Seven یک سری کیفیت بالا را به نمایش بگذارد. امیر جعفری چند فیلم معروف مانند «رقصنده»، «زیر نظر»، «چهارانگشت»، «اکسیدانت»، «زاپاس» و «قاعده تصادف» را در کارنامه خود دارد. وی همچنین در چندین سریال پرمخاطب چون «چاق برغدی»، «توطئه خانوادگی»، «چاردیواری» و «من مستاجر هستم» بازی کرده است. بدون شک امیر جعفری می تواند در این سریال بازی کند. ما منتظر بازی باورنکردنی او در سری Seven هستیم.

قسمت حمیدیان

بابک حمیدیان بازیگر سینما و تلویزیون کشورش است. یکی از کارهای او نمایش خانگی «کاریکاتور» امروزی است که این روزها توسط شهدا اجرا می شود. این سریال سومین تجربه تلویزیونی خانگی اوست. وی در سال ۱۳۹۵ نیز در سریال نمایش خانگی «علیجناب» به کارگردانی «سام هوروکان» ظاهر شد. جدای از این کار خاطره انگیز او در تلویزیون «کو اوبا می حدیثیه» است که بارها دوباره پخش شده است. از دیگر آثار تلویزیونی و سینمایی او می‌توان به «روشنایی شهر»، «گذر از قلم‌ها»، «شهریار»، «جپتی»، «دختران فریاد نزن»، «سرویس زیر آب»، «جستر» اشاره کرد. . , 'هوس مهمانی' و 'به وقت شام'.

دکتر میر امین یک مرد است

"حدیس میرامینی" بازیگر ایرانی از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرد. در همان سال فیلم «شب حورا» و مجموعه تلویزیونی «تولگا» را تهیه کرد. بعد او را در سریال های تلویزیونی زیاد دیدیم. یکی از معروف ترین نقش های خانم میرامینی نازگل در سریال ستایش بود. از آثار برجسته او می توان به دلنوازان، خداحافظ عزیزم، یه تیکه زمین، باری باری، نه آقایان، من و زبا و عادات نیمی کونیم اشاره کرد.

دعا کن کیانیاناس

رضا کیانیان یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران است. حضور او در فیلم می تواند موفقیت او را تضمین کند. فیلم هفت سریال ایرانی با فیلمنامه ای جذاب و بازیگران مختلف موفق شد این بازیگر برتر کشورمان را به بازی دعوت کند. برخی از فیلم های معروف رضا کیانیان عبارتند از:

مرغ مقلد

کفش های من کجا هستند؟

من دوست دارم

یک تکه شکر

نیش زنبور عسل

همیشه پای یک زن در وسط است.

ماهی ها عاشق می شوند

موسسه شیشه

ادامه نوشته: https://tmk.ir/series/101699