از جمله شرکت های تولید کننده مانیتورهای باکیفیت و مقرون به صرفه در بازار می توان به ایسوس اشاره کرد. این شرکت به دلیل کیفیت بالای محصولات خود توانسته است مشتریان زیادی را برای خرید و استفاده از مانیتورهای خود جذب کند. مانیتور نیز مانند دیگر محصولات این شرکت (مانند ماوس، کیبورد، کارت گرافیک، مادربرد، صندلی و ...) رضایت اکثر کاربران را جلب کرده و رضایت آنها را به شدت افزایش می دهد. مانیتورهای ایسوس تجربه بصری کاربر را افزایش می دهند و به دلیل قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردشان مقرون به صرفه هستند. در این مقاله به بررسی یکی از مانیتورهای ایسوس به نام VA279HAE می پردازیم. این مدل مانیتور نیز مانند سایر محصولات تولید شده توسط ایسوس از کیفیت بالایی برخوردار است و استانداردهای جهانی را رعایت می کند و از طیف وسیعی از عملکردها و قابلیت ها بهره می برد. نمونه هایی از ویژگی های مورد استفاده در مانیتور VA279HAE شامل فناوری های امنیتی است. بسیاری از پل های ارتباطی؛ نمای گسترده وضوح فول اچ دی، نرخ تازه سازی مناسب؛ از جمله غیره ویژگی های ذکر شده به کیفیت و وضوح تصاویر نمایش داده شده در این مدل مانیتور کمک می کند. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این مدل مانیتور، طراحی ارگونومیک بدنه و پایه است. پایه ارگونومیک به کاربر این امکان را می دهد که زاویه مناسب مانیتور را تنظیم کند و از تماشای صفحه لذت ببرد. در مقاله بعدی، تا پایان مقاله با ما همراه باشید زیرا در مورد مانیتورهای تخصصی Asus VA279HAE بیشتر بحث خواهیم کرد.

مجهز به پنل VA و زاویه دید گسترده! فروشگاه ebuy

مانیتور Asus VA279HAE دارای روشنایی 300 cd/m2 است که به شما این امکان را می دهد تا از یک تصویر با وضوح بالا بدون کاهش کیفیت در محیط های نوری استاندارد لذت ببرید. این مانیتور دارای گزینه نور پس زمینه LED نیز می باشد که نقش مهمی در بهبود کیفیت تصویر خواهد داشت. مانیتور ایسوس VA279HAE از یک پنل 27 اینچی VA استفاده می کند تا جذابیت آن را دو برابر کند. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از مشاهده تصویر با وضوح (1920x1080) پیکسل و وضوح FHD لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور 16:9 برای نمایش محتوای بصری بیشتر است تا هنگام انجام بازی یا تماشای فیلم، کوچکترین جزئیات را از دست ندهید. به لطف زمان پاسخگویی مناسب 6 میلی ثانیه ای که مانیتور ایسوس VA279HAE دارد، می توانید سریع ترین حرکات نمایش داده شده بر روی صفحه را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید.

با این مانیتور به دلیل سرعت 60 هرتز می توانید در حین انجام فعالیت های روزانه یا بازی های ویدیویی نیز تصاویری با گرافیک مناسب مشاهده کنید. چیزهای موجود در بازی علاوه بر این، کاربر با داشتن این ویژگی می‌تواند در تمامی بازی‌های رقابتی آنلاین مانند بازی‌های ورزشی، تیراندازی اول شخص، بازی‌های مسابقه‌ای و ... برتری قابل توجهی نسبت به حریفان خود داشته باشد! از دیگر ویژگی های مانیتور VA279HAE می توان به زاویه دید 178 درجه اشاره کرد. زاویه دید این مدل به شما این امکان را می دهد که تصویر را از هر زاویه ای مشاهده کنید!

طراحی ارگونومیک و تکنولوژی های پیشرفته!

طراحان شرکت ایسوس در ساخت مانیتور VA279HAE از طراحی ارگونومیک استفاده کرده اند. به لطف این نوع طراحی، علاوه بر استفاده از مانیتوری با عرض مناسب و احساس غوطه ور شدن در محتوای نمایش داده شده، این مدل مانیتور می تواند قابلیت تنظیم شیب از 20+ تا 5- را برای کاربر به ارمغان بیاورد. درجه.. با وجود این ویژگی، کاربر می تواند مانیتور را بر اساس موقعیت دید و میز خود تنظیم کند تا بهترین زاویه دید را برای خود ایجاد کند. از دیگر ویژگی های طراحی این مدل مانیتور می توان به ابعاد 622.6 x 430.55 x 194.94 میلی متر (با پایه) و وزن 4.6 کیلوگرم (با پایه) اشاره کرد. ایسوس برای اتصال مانیتور VA279HAE به سایر دستگاه های دیجیتال از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت های استفاده شده در این مدل مانیتور شامل پورت HDMI 1.4 و پورت VGA می باشد. با مجهز بودن به پورت HDMI می توانید این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول های بازی و سایر دستگاه های سازگار با این پورت متصل کنید. با استفاده از پورت VGA می توانید به دستگاه های دیجیتالی که از این پورت ها پشتیبانی می کنند نیز متصل شوید.

گواهینامه TUV Rheinland نیز از دیگر ویژگی های این مدل است که او به لطف فناوری های کارآمد فراوان به آن دست یافته است! نسبت کنتراست استاندارد 3000:1 این مانیتور نیز مناطق سیاه را با عمق زیاد و مناطق روشن را با وضوح بالا نمایش می دهد. ایسوس در هنگام ساخت مانیتور VA279HAE از بسیاری از حالت های تصویر و فناوری مدرن نیز استفاده کرد تا کاربران بتوانند برای مدت طولانی از این مانیتور بدون نگرانی از خستگی و خستگی استفاده کنند. فناوری های موجود در این مدل عبارتند از: Low Blue Light Technology، Flicker Free، HDCP، QuickFit، GamePlus، SPLENDID و Trace Free!

Flicker Free: یکی دیگر از فناوری های پیشرفته به کار رفته در این مدل مانیتور برای جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن سوسو زدن در قسمت های روشن صفحه نمایش از خستگی چشم کاربر جلوگیری می کند.

نور آبی کم: فناوری Low Blue Light نور آبی را از بین می برد و از سوسو زدن تصویر جلوگیری می کند و به شما امکان می دهد ساعت ها بدون خستگی و آسیب دیدگی بازی کنید! قیمت مانیتور ایسوس
GamePlus: این فناوری برای دسترسی سریع به برخی تنظیمات اضافه شده است و می توانید به سرعت به ویژگی هایی مانند تقسیم صفحه، هدف گذاری، چیدمان صفحه و تایمر دسترسی داشته باشید.

SPLENDID: این فناوری به طور ویژه توسط مهندسان ایسوس ساخته شده است و با افزودن آن به مانیتور می تواند تجربه بهتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی های فنی اضافی می توان به افزایش کنتراست، رنگ و وضوح تصویر اشاره کرد که باعث می شود تصویر با وضوح بسیار بالا ظاهر شود!