یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند و یکی از پرفروش ترین کرم پودرهای دنیاست. این کرم پودر پوشش دهی بالایی دارد و به مدت 24 ساعت بدون تغییر رنگ و بافت روی پوست می ماند. اثر مات بر روی پوست دارد و ضد آب است.

ویژگی های Mac Studio Mix cream into powder:

پوشش و پوشش بالا

پایان کسل کننده است.

SPF 15 دارای حداقل فاکتور محافظت در برابر آفتاب است

پوست را صاف و یکدست می کند

یکی از پرفروش ترین محصولات برند مک

کرم مرطوب کننده پوست

مقاوم در برابر عرق و رطوبت

اثر منافذ را کاهش می دهد

ماندگاری طولانی تا 24 ساعت

بدون چربی و غیر کومدون زا

مناسب برای انواع پوست

طراحی سبک

کرم پودر MAC اصل

کرم MAC با SPF15 به میزان کمتری از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. کرم پودر مک در برابر رطوبت و تعریق مقاوم بوده و ماندگاری بالایی بر روی پوست دارد. پوشش متوسط ​​تا کامل دارد و کاملاً قابل ساخت است، به این معنی که می‌توانید بدون اینکه به نظر بی‌نظیر یا در خطوط قرار بگیرید، برای پوشش بیشتر لایه‌بندی کنید.

نحوه استفاده از کرم پودر MAC:

قبل از استفاده از این محصول حتما از پرایمر برای صاف شدن و افزایش ماندگاری کرم پودر استفاده کنید. اگر پوست خشک یا خشکی دارید، استفاده از مرطوب کننده توصیه می شود. مانند تمام کرم پودرها، می توانید از اسفنج، برس یا انگشتان برای استفاده از محصول استفاده کنید. به اندازه کافی کرم را روی صورت خود بمالید و پخش کنید.

قیمت کرم پودر MAC اصل

با توجه به محبوبیت برند مک و شناخته شدن این برند در سطح جهانی، بسیاری از فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی محصولات مک را با کیفیت و تقلبی به فروش می رسانند. اما محصولات کپی کت مک به اندازه محصولات مک اورجینال موثر نیستند و همچنین می توانند باعث حساسیت پوستی شوند. کرم پودر مایع مک استودیو فیکس SPF15 پرفروش ترین کرم پودر در جهان است. کرم پودر مایع MAC را می توانید به صورت آنلاین در فروشگاه عسل بانو با گارانتی اصالت کالا، قیمت مناسب و آنلاین خریداری کنید.

متن کامل مقاله را بخوانید: https://moorashin.com/product/کرم-پودر-استودیو-فیکس-مک-mac-studio-fix/