در این مقاله می خواهیم صفر تا صد بایت را توضیح داده و آموزش دهیم. پس از ظهور ارزهای دیجیتال، راه هایی برای خرید ارزهای دیجیتال وجود دارد که نسبت به حال حاضر رایج تر شده است. مثلا خرید و فروش شخصی یا مستقیم. پس از شکست این روش ها، یک صرافی ارز دیجیتال ایجاد شد که برای همیشه وجود دارد. اما دغدغه صرافی در خرید ارز دیجیتال انتخاب صرافی مناسب است. به خصوص کاربران ایرانی از بسیاری از مکالمات مسدود شده اند و نمی دانند چه کنند.


پیش از این اکثر کاربران از صرافی بایننس برای معاملات آتی استفاده می کردند، اما پس از توقف این صرافی، ایرانیان به دنبال صرافی با معاملات آتی سریع مانند بایننس بودند یا افرادی که معاملات نقطه ای معمولی انجام می دادند تا صرافی بای بیت به دنبال صرافی مناسب بودند. گفته شده است. استفاده از این صرافی بسیار سریع است و محیطی مشابه بایننس دارد. این صرافی معمولا برای معاملات آتی انتخاب می شود، اما استثنا ندارد، برای معاملات نقطه ای نیز مناسب است و سرعت خوبی دارد. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم از صفر تا صد صرافی ارز دیجیتال در بای بیت را برای شما توضیح دهیم، به عنوان مثال آموزش ثبت نام در بای بیت و نحوه خرید و فروش آتی و موقعیت.

صرافی ارز دیجیتال بای بیت چیست؟

صرافی بابیت در سال 2018 راه اندازی شد.این صرافی ابتدا برای معاملات آتی بود و پس از مدتی معاملات نقطه ای نیز به این صرافی اضافه شد. با توجه به اینکه صرافی های ایرانی معاملات آتی ندارند، کاربران ایرانی قابل توجهی در این صرافی معامله می کنند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که صرافی بای بیت کجاست؟ طبق بررسی ها، این مبادله در ویرجین بریتانیا انجام شده است.

صرافی Baybit توسط کشورهایی از جمله ایران مسدود شده است، اما شما می توانید با VPN مبادله کنید. این احتمال وجود دارد که BayBit ​​با سرعت و پارامترهای مختلف خود با Binance رقابت کند، این دور از تصور نیست. به گفته وب سایت Buy Bit، این صرافی بیش از 1.6 میلیون کاربر دارد که رقم قابل توجهی است. این واقعیت که صرافی Baybit از پلتفرم های وب، اندروید و iOS پشتیبانی می کند نشان می دهد که برای همه افراد قابل استفاده است. همچنین خواندن مقاله ای در مورد ارزهای خوب در این زمینه را به شما توصیه می کنیم.

مزایا و معایب Baibit

هر صرافی مزایا و معایب خاص خود را دارد که قبل از کار با هر صرافی باید به این موارد توجه کنید تا پس از خرید و فروش پشیمان نشوید. مزایا و معایب مستر بیت به شرح زیر است.

مزایای صرافی بابیت

• ایجاد تفاوت در استفاده از معاملات آتی

• محدودیت برداشت 2 بیت کوین در روز بدون احراز هویت.

• از طریق ارجاع کسب درآمد کنید

• احراز هویت اضافی.

ضرر مبادله Baybit

تبادل بیت

• الزام استفاده از VPN برای کاربران ایرانی

• تعداد برداشت روزانه را محدود کنید

• مجموعه کوچکی از سکه های قابل تعویض

رتبه صرافی Baybit

با توجه به Coin Market Cap، BitExchange در بین صرافی های ارز دیجیتال در جهان رتبه هفتم را دارد، بالاتر از Bitfinex و پایین تر از Hubei و Kocoin Exchange. در زمان انتشار این مقاله، Bybit توسط Coin Market Cap دارای امتیاز 7.4 بود که امتیاز خوبی است. حجم معاملات 24 ساعته خرید بیت 508 میلیون دلار است که برای چنین صرافی عدد خوبی است. صرافی بایت از 6 ارز فیات نیز پشتیبانی می کند. این 6 ارز عبارتند از: USD, euro, gbp, aud, cad, ad.

Bybit یا Binance

البته صرافی بایننس همچنان صرافی شماره یک ارز دیجیتال است و قصد ندارد جایگاه خود را از دست بدهد. بنابراین بایننس در رتبه بندی و پذیرش یک قدم جلوتر از بای بیت است. اما از آنجایی که صرافی Baybit هنوز با احراز هویت مناسب همراه نیست و نمی توان از داده های کاربر استفاده کرد، توصیه می شود از این تبادل استفاده کنید. اما اگر بتوانید صرافی بایننس را به صورت غیر ایرانی تایید کنید، حتی بهتر است.

خرید بیت سایت

وقتی وارد سایت بایت می شوید متوجه می شوید که این سایت صرافی بیت ارز از رنگ های خوبی برای طراحی استفاده می کند و همین امر کار با این صرافی را تا حد امکان آسان می کند. در قسمت بعدی می خواهیم نحوه ثبت نام در این بورس را به شما آموزش دهیم تا در هنگام ثبت نام شروع به کار کنید.