میشوند. البته دوست داران مک دونالد، کلبه پیتزا و کی اف سی میتوانند از این رستورانهای زنجیره ای، نهایت بهره را ببرند. بازدیدکنندگان همچنین میتوانند در کلبه های کوچک استراحت کنند، در رستورانهای مختلف یک غذای خوب بخورند و از فروشگاههای متعدد پارک سوغاتی بخرند. معنی شعر اینگونه است:«آینده به آنانی تعلق دارد که میتوانند خیالپردازی کنند، طرح آن را بکشند و به اجرا درآورند. بنابراین آشنایی با انواع جاذبههای مختلف و انتخاب از بین آنها که میتوانند به ماندگاری و داشتن سفری لذتبخش کمک کنند، خالی از لطف نیست. شرکت انگلیسی اَتکینز (Atniks)، برج زیبای العرب را به گونهای ساخت تا جلوهای از فرهنگ و تاریخ اماراتیها را به رخ بکشد. دبی مال در سال 2010 توسط مجله Grazia به عنوان بهترین مقصد خرید در جهان انتخاب شد.اینجا نه تنها یک مرکز خرید بلکه یکی از پر رونقترین جاهای دیدنی دبی است. در حالی که اکثر استراحتگاه های زمستانی برای اسکی وابسته به بارش برف هستند، دبی به شما این فرصت را می دهد که در هر فصلی، در 365 روز سال از سر خوردن روی برف لذت ببرید. درهای برج و هتل العرب در دسامبر سال ۱۹۹۹ به روی گردشگران باز شد. به همین دلیل طراحی برج بهگونهای انجام شد تا از دور، مانند بادبانهای برافراشته روی امواج آب دیده شود. دبی مال با بیش از 1200 فروشگاه برندهای لوکس، باغوحش زیر آب، پیست روی یخ، سینما، پارک موضوعی، فوارههای دبی و رستورانهای متعدد یکی از جاهای دیدنی دبی محسوب میشود.

Consulate General of The Islamic Republic of Iran #dubai #short #video #subscribe #tranding دبی، شهر توریستها و مرکز جاذبههای بینظیر است و اصلا جای تعجب ندارد که سالانه حجم بسیار بالایی از گردشگران برای بازدید از این شهر، به امارات سفر میکنند. برای مدیریت این حجم عظیم جریان الکتریکی، بیش از ۵,۰۰۰ کیلومتر سیم کشی در ساختمان کار شد که می توانست اختلالی به نام «اعوجاج هارمونیکی» را رقم بزند و موجب اختلال در عملکرد رله ها، فیوزها، کلیدها و سیستم های کنترل از راه دور شود. در ادامه باید به بخش کودکان و نوجوانان اشاره کنیم که دو برج ماجراجویی جالب و بیش از ۱۶ سرسره جذاب را در خود جای داده است.آکواریوم آتلانتیس (لاست چمبرز) بهعنوان بزرگترین آکواریوم خاورمیانه و آفریقا با ۶۵ هزار آبزی از کوسه تا مارماهی، اسب دریایی و غیره، تجربه متفاوتی را برایتان رقم خواهد زد. وقت زود میگذرد و ساعت 11 شب فواره خاموش میشود اما لحظات شیرینی برایتان رقم خواهد زد. در صحبت از لوکس بودن، این هتل دارای یک فواره جذاب، یک لابی تحسین برانگیز و 203 سوئیت بی نظیر است. همه آنچه قبل از رفتن باید بدانید ! جالب است بدانید در زمان طراحی العرب، تام رایت فقط ۳۶ سال داشت. اگر شما هم فکر میکنید که دبی تنها بهخاطر برجها، هتلهای مجلل، سواحل و پارکهایش شناخته شده است، باید بدانید که گردشگری در دبی به این جاذبههای فوقالعاده محدود نمیشود؛ بلکه شامل انواع فعالیتهای تفریحی مانند پارک آبی دبی هم است دبی از نظر مکانهای تفریحی چه برای کودکان و چه برای بزرگسالها همیشه در صدر لیست شهرهای گردشگری قرار دارد. سینما ریل تفریحی لذت بخش برای تمامی سنین یک خانواده است که می توانند در کنار یکدیگر از این تفریح استفاده کنند. پارک بالیوود دبی از ۵ بخش مختلف تشکیل شده که در این بخش ها همه چیز مربوط به هندوستان است، از غذاهای هندی گرفته تا وسایل دست ساز، به راحتی می توانید در دهه های ۶۰- ۷۰ و ۸۰ بالیوود بگردید و در رستوران های هندی غذا بخورید و سوغاتی تهیه کنید، اما همه این ها در کشور دبی انجام می گیرند.

در این قسمت کودکان می توانند با استفاده از لگو ها برای خود قایق بسازند و در رودخانه ی پارک قایق سواری کنند. معمولا افرادی که تور 7 شب و 8 روز دبی را تهیه میکنند، فرصت بیشتری برای گردش و دیدن این مراکز خرید دارند. تمامی مهمانانی که در هتل های مدینه جمیرا اقامت دارند، دسترسی رایگان به ساحل خصوصی، پارک آبی وایلدوادی، کلوپ کودکان، بازار جمیرا، پناهگاه لاک پشت ها و مراکز اسپا و تناسب اندام talise دارند. مایوهای خود را بردارید و راهی پارک آبی آکواونچر در هتل آتلانتیس پالم شوید تا این تجربه منحصربهفرد را امتحان کنید، جایی که میتوانید دوشادوش دلفینها شنا کنید و با شیرهای دریایی بامزه عکس بگیرید. جزیره نحل دبی یا همان پالم جمیرا، مجمعالجزایر مصنوعی باشکوه دبی و مظهر زیبایی است و زمانی که از بالای سر آن را میبینید شبیه یک درخت خرما است. این باغ فقط از اواسط نوامبر به مدت محدودی باز است. تور لحظه آخری دبی در واقع توری است که تا لحظات آخر پر نشده و ظرفیت خالی دارد، به همین خاطر با قیمت مناسبتری ارائه میشود. پارک آبی وایلد وادی در مقابل برج العرب نمادین قرار دارد، تم این پارک، جوها، شخصیت داستانهای عامیانه بسیار محبوب عربی است. در ساحل بلک پالاس امکانات تفریحی از جمله ورزشهای آبی مثل جتاسکی، قایق سواری و شنا در دسترس هستند. در سالیان اخیر، دبی پیشرفت بسیاری داشته و هر ساله عده زیادی از گردشگران برای بازدید از آن و استفاده از امکانات تفریحی به دبی سفر می کنند. در ضمن برای رزرو هتل دبی گزینههای زیادی پیش روی شما هستند. به عنوان مثال در ماه رمضان رستورانها و کافهها به روی مردم باز بوده اما خوردن و آشامیدن در مکانهای عمومی در این شهر جرم محسوب میشود.

کودکان زیر 3 سال به عنوان کودک در نظر گرفته شده و ورودشان رایگان خواهد بود. در اسکی دبی رختکن و لاکرهایی برای نگهداری لوازم شخصی شما در زمان اسکی کردن در نظر گرفته شده تا اطمینان حاصل کنید که اشیاء قیمتی و شخصی شما ایمن و به راحتی قابل دسترسی هستند. که برای لذت بردن از صحرا بهترین تجربه در نوع خود است و ارزش هر یک درهم پول خرج شده را دارد! تصمیم گیری در مورد اینکه کدام بلیط برج خلیفه بهترین ارزش را نسبت به پول شما دارد، می تواند دشوار باشد. این بنا که در پارک زعبیل قرار دارد، به عنوان چهارچوبی برای مشاهده برخی از بزرگترین شگفتیهای معماری دبی از جمله برج خلیفه عمل می کند و برای مشاهده منظره ای ۳۶۰ درجه ازدبی یکی از بهترین اماکن است. پس از ژانویه 2007 میلادی تبدیل به یکی از شگفت انگیز ترین سازه های بلند دبی با تکمیل 100 طبقه شد. این مکان برای پیک نیک های گروهی و عاشقانه نیز تجربه خاص و ویژه ای خواهد شد. در ادامه، لیستی از بهترین مکان های دیدنی دبی آمده است که ترک دبی بدون سر زدن به آنها ، قطعا از لذت سفرتان کم میکند! و آقای Adrian Smith که طراح Willi Tower و One World Trade Center بوده و با الهام از معماری اسلامی، طبیعت صحرا و گل Hymenocallis انجام گرفته است. نزدیک به ۳ هزار نفر کارگر، مهندس و طراح ارشد برای ساخت یکی از بزرگترین برجهای امارات مشغول به کار شدند. یکی از بهترین نقاط شهر دبی غنی از دریاچههای مصنوعی و فضای سبز، دریاچههای القدره است. ۱۷۰ گونه حیوانی در این منطقه زندگی میکنند و شما میتوانید حین دوچرخهسواری در پیست ۸۵ کیلومتری القدره شتر و تیزشاخ عربی ببینید یا وقتی کنار دریاچه زیرانداز انداختهاید؛ اردکها، قوها و ماهیها را تماشا کنید. این دریاچه بکر با چنین زیبایی هایی در القدره دبی واقع شده است که شما شاهد زیبایی آن هستید.

این مکان بهشتی است برای کسانی که به دنبال زیباییهای طبیعت در شهر هستند. همچنین، اسپا شامل اتاق باشگاه بدنسازی و وسایل ورزشی است.در اسپا تالیس، مهمانان گزینههای مختلفی برای استفاده دارند،از جمله پکیجهای متنوعی مانند پکیج شنای رومانتیک نور ماه، پکیج سفر عربی برج العرب، فیشالهای مختلف، ماساژهای متنوع، روشهای درمانی بدن و غیره. 13- ساختمان امپایر اسمیت 2 برابر کوچک تر و برج ایفل 3 برابر کوچک تر از برج خلیفه هستند. از قرار معلوم قایق بادبانی نمادی از فرهنگ و سنت مردمان امارات قدیم به اجاره ماشین در دبی حساب میآمد. این محل در یکی از شاخههای نخل جمیرا قرار دارد. لازم به ذکر است پارک آبی دریم لند، پارک آبی اسپلش پد و پارک آبی اسپلش اِن پارتی از دیگر پارک های آبی معروف و شاخص شهر دبی هستند. این پارک آبی شگفتانگیز مجموعهای از استخرها، تفریحات، بازیها و سواریهای هیجانانگیز آبی را ارائه میدهد. اگر به دنبال تعطیلاتی پرماجرا در دبی هستید، شما میتوانید از سرویس تهران دبی استفاده کنید تا بلیطهای ورودی به پارکها و اقامتگاههای دلخواهتان را با قیمت مناسب و بدون دردسر خریداری کنید. قیمت ورودی ۲۸۵ درهم برای (بزرگسالان) و ۲۵۰ درهم برای (بچه های سه تا ۱۱ سال) است. رستوران صدف یا المهارا که در ارتفاع دویست متری از سطح زمین قرار دارد یکی از برترین رستوران های جهان محسوب می شود،این رستوران مشهور در این محل که عنوان دهمین رستوران برتر دنیا را یدک می کشد دارای یک آکواریوم بزرگ شیشه ای با گنجایش دو میلیون لیتر آب است که منظره ای زیبا در هنگام میل غذا به گردشگران القا می کند. پارک آبی وایلد وادی یکی از پارک های آبی برتر دبی است و دارای سواریهای نوآورانه برای تمام سنین است که تجربهای منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. سازه این برج به گونهای روی جزیره مصنوعی ساخته شده تا تماشاگران از دور احساس کنند که این آسمانخراش روی آب شناور است.

البته ما به شما پیشنهاد میکنیم که با مترو به ایستگاه برجمان بیاید و دقیقه در روبه روی مرکز خرید برجمان Burjuman mall از مترو پیاده شوید. برای استفاده بهینه از مدت زمان خود در مسافرت دبی پیشنهاد میکنیم برنامه سفر دبی را مطالعه کنید. اگر می خواهید، آرامش و تجربه خاصی داشته باشید حتما از زیبایی های این دریاچه مصنوعی بازدید کنید. در این پارک تقریبا 141 هکتاری می توانید از سوار شدن بر سرسره های آبی بسیار هیجان انگیز لذت ببرید. دیوار های راهرو از هسته مرکزی تا آخر هر بال ادامه دارد و به یک دیوار ضخیم ختم می شود. در بخشی از این بندر، هنرمندان محلی طرحهای گرافیتی برروی دیوار ایجاد کردهاند. سپس، قبل از پرت شدن به استخر برای چند ثانیه در بی وزنی مطلق قرار می گیرید. امکانات مختلفی که برای برگزاری یک جشن عروسی باشکوه نیاز است در اختیار زوجها قرار داده میشوند. علاوه بر آن، اگر مشتاق غواصی هستید میتوانید با آموزشها و تجهیزاتی که در این ساحل به افراد داده میشود، از دنیای شگفت انگیز زیر آب نیز لذت ببرید. برج العرب که در سال 1999 تاسیس شد، یکی از هتلهای درجه یک دبی است که در جزیرهای مصنوعی در نزدیکی جاده جمیرا واقع شده است. این مرکز خرید در جاده ساحلی جمیرا قرار گرفته است و در سال 2002 افتتاخ شد.این مرکز خرید دارای 140 فروشگاه است. هتل کارلتون پالاس (Carlton Palace Hotel) که در گذشته فرمرلی متروپلیتان پالاس نام داشت، یکی از معروفترین هتل های پنج ستاره دبی محسوب میشود که در نزدیکی برج ساعت دبی قرار گرفته است.

فستیوال سیتی مال در ساحل خور دبی و یکی از مناطق گردشگری معروف قرار دارد. اگر قصد استفاده از اتوبوس را دارید، باید در ایستگاه دبی مال از اتوبوس پیاده شوید و ۸۰۰ متر باقی مانده تا برج را با تاکسی بروید. اگر به تماشای آتشبازی علاقه دارید، روزهای پنجشنبه (ساعت ۲۲) و جمعه (ساعت ۲۲:۳۰) ایدئال هستند. اگر کارت طلایی مترو دبی را در اختیار دارید، وای فای رایگان در دسترس شما خواهد بود. اگر میخواهید شهر جدیدی را برای مقصد سفر خود انتخاب کنید، دبی میتواند یک گزینه عالی در بین سایر شهرهای دنیا باشد. دبی شهری با جاذبه های بسیار خاص و مهم است که اغلب در دنیا آن ها را می شناسند. املاک مسکونی “Bluewaters” به جهت زیر ساختهای شهری آن شهرت بالایی دارد که یک لایه زیبایی به عکسهای شما میافزاید. بسیاری از مکانهای دیدنی مثل برج خیلفه و بازار سوک دبی را به شهری مناسب جهت پست گذاشتنهای اینستاگرامی تبدیل کرده است. ظرفیت این فرودگاه از فرودگاه ممفیس سه برابر بیشتر است! سوییتهایی که در این بخش قرار دارند، دارای مساحتی بیشتر و منظره زیباتری نسبت به اتاقهای دیگر هتل میباشند. اما در این بخش با واقعیت های بیشتری از این دریاچه آشنا خواهید شد. به عبارت دیگر زمین زیر برج مصنوعی است و صدها کامیون خاک در دریا ریخته شد تا زیربنای ساخت برج فراهم شود. این رونق بیشتر از یک سده به طول انجامید تا اینکه در دهه ۹۰ میلادی، ذخایر نفتی این منطقه رو به اتمام گذاشت.

این برج در منطقه زیبای جمیرا دبی خودنمایی میکند. اولین گزینه برج خلیفه دبی، به عنوان مرکزی ترین نقطه و مشهورترین سازه در دبی است. منطقه القصیص یکی از قدیمی ترین مناطق در امارت دبی است. همانطور که در نقشه میبینید، مترو دبی در حال حاضر 4 منطقه از 7 منطقه دبی را در برمیگیرد. در این مکان باور نکردنی میتوانید بصورت پشت و رو از منظرهای زیبا لذت ببرید. از آنجایی که باور داریم قدیمیها درست گفتهاند که شنیدن کی بود مانند دیدن، در ادامه از جاذبه های معروفترین برج دبی میگوییم. این جاذبه مکانی عالی برای بازدید برای همه دوستداران طبیعت است، این جاذبه شامل تپه های شنی وسیع و استخرهای واحه مانند، همراه با تعداد زیادی از جانوران و بیش از 100 گونه پرنده و گیاهان بیابانی است و از جاهای دیدنی دبی برای جویندگان آرامش است. این دریاچه که از بالا مانند دو قلب دیده می شود، زیبایی زیادی دارد. همانطور که گفته شد معماری و طراحی این مجموعه به گونه ای می باشد که نظر و توجه هر بیننده ای را مجذوب خود میسازد چرا که ساخت این ساختمان به گونه ای است که نشانگر فرهنگ 6 ملیت مختلف از جمله هندی، مصری، تونسی، اندلسی، چینی و ایرانی می باشد؛ و توریستان و مسافران با گشت و گذار در این مجموعه یه لحظه خود را در بازار ایران و لحظه ای دیگر خود را در بازار تونس مشاهده خواهند کرد.

به عنوان جایگزینی برای طلای واقعی اختراع شد. ساحل نیکی بهشتی برای استراحت شیک است، جایی که روزها در شب ها در هم می آمیزند و هر لحظه به خاطره ای برای گرامی داشتن تبدیل می شود. رفته رفته با گسترش غرفه ها و طراحی های زیبای هر غرفه این جشنواره تبدیل به یک شهربازی شد و گردشگران را به سوی خود جذب می کند. جشنواره خرید دبی هرساله به مدت یک ماه از ماه ژانویه شروع میشود و این فستیوال کل دبی را به مرکز خرید تبدیل میکند،علاوه بر آن در این فستیوال برنامه های موسیقی و نمایشگاه هاز هنری و رقص محلی برگزار میشود. مرکز خرید برجمان دبی از قدیمی ترین مراکز خرید شهر توریستی دبی است. دبی از جمله شهرهای توریستی محبوب و پر جاذبه ای است که امروز می خواهید با یکی از سوپرایزهای مهم آن آشنا شوید. از فرودگاه بین المللی دبی تنها با ۱۵ دقیقه رانندگی می توانید به این ساحل برسید. ساحل کایت با شنهای تمیز، انواع فعالیت های ماجراجویانه و محیط آرامشبخش خود، مقصد ساحلی مورد علاقه مردم محلی ، گردشگران و از بهترین مکان های دیدنی دبی است. دریاچه مصنوعی عشق دبی دیدنی های بی شماری برای علاقه مندان دارد که با آن آشنا می شوید. این دریاچه زیبا از دیدنی های دبی بوده که شما علاقه مندان می توانید بهتر با آن آشنا شوید. اگر به عکاسی علاقه دارید یا یک اینفلوئنسر هستید یا به صفحه اینستاگرامی خود اهمیت میدهید، شاید علاقه داشته باشید تا متن بالا را مطالعه کنید. این امر مستلزم این بود که تیم به موارد ضروری برای زندگی توجه ویژهای داشته باشد: خورشید، آب و خاک و اینکه چگونه محیطی که ایجاد میشود زنده بماند و در بیابان رشد کند.

نمایشگاه هوش مصنوعی: در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان با چگونگی کارکرد و کاربرد هوش مصنوعی در زندگی روزمره آشنا میشوند. این آکواریوم به دلیل ایجاد محیط واقعی زندگی موجودات دریایی و اقیانوسی، به مکانی جذاب برای توریست های پژوهشگر تبدیل شده است که سالانه تعداد زیادی از آنها از سراسر دنیا برای دیدن و تحقیق درباره چگونگی زندگی این آبزیان و تعامل آنها با یکدیگر و با محیط، به دبی سفر کنند. در این آکواریوم موجودات دریایی مختلفی از آبهای شور و شیرین جهان جمع آوری شدهاند که در محیط شبیه سازی شده مانند محیط طبیعی زندگی میکنند. از طرف دیگر از آنجایی که با پارک کودکان روبهرو هستیم، در گوشهوکنار لگولند صندلیهایی برای استراحت والدین قرار دارد. JBR در نزدیکی دبی مارینا و خیابانی زیبا است که دو طرف آن با نخلها احاطه شده است و مغازهها و رستورانهای زیادی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار میدهد. حیات وحش راس الخور با بیش از 500 فلامینگو و چندین گونه پرنده و ماهی، ذخیره گاه تالابی خاصی است که برای گردشگران، محیطبانان، عکاسان و گیاه شناسان بسیار جذاب است، این منطقه حفاظت شده است و دارای تعداد زیادی پرندگان مهاجر، ماهی ها، سخت پوستان و پستانداران و مقصد است. در امارت متحده عربی اهمیت زیادی به امر آموزش و پرورش داده میشود. دور تا دور این دریاچه را شنزارها تشکیل داده اند.

بزرگترین فرش دستباف جهان که توسط دکتر علی خلیقی و با همکاری ۱۲۰۰ هنرمند و صنعتگر فرش بافته شده و جلوهای خاص و منحصربفرد به آن داده است. ازآنجا که حضور ایرانیها در این کشور چشمگیر است، میتوان گفت که جمعیت شیعیان دوازدهامامی در این کشور نسبت به شاخههای دیگر چشمگیر است و بیش از دیگر مذاهب رواج دارد. هم اکنون نیز میتوانید عکسهای متعددی از آن در اینستاگرام بیابید. شما میتوانید در آن عکسهای محشری برای اینستاگرام خود تهیه کنید. برای علاقه مندان به ماجراجویی، امکاناتی برای ورزشهای آبی مختلف مانند جت اسکی، کایت سواری و غیره در این ساحل وجود دارد. هر ساله در تورهای گردشگری به دبی علاقه مندان با زیبایی های این دریاچه نیز آشنا می شوند. تو هر کابین هم 8 نفر اینا مسافر سوار میشه و کابین بزرگه و میشه راحت رفت و همه جهت رو دید. 16% کل جمعیت امارات متحده عربی شیعه هستند که تقریباً معادل 380 هزار نفر است. برای ساخت هتل بالغ بر ۴۳ هزار متر مربع سنگ مرمر با کیفیت استفاده شده است. برای سفر به دبی، چمدانتان را سبک بردارید. دبی، که عمدتاً به دلیل زیرساختهای عالی خود مشهور است، به دلیل ماجراجویی های خود نیز شناخته شده است. این مکان به جهت جو زیبای آن مشهور است.

به عنوان بخشی از تجربه ویژه رویارویی با زرافهها، میتوانید به این موجودات شگفتانگیز در ساعات مشخص (۱۰:۳۰ صبح، ۱۲:۳۰ بعدازظهر، ۲:۳۰ بعدازظهر، ۴ بعدازظهر) با دست خودتان غذا بدهید. یک تفریح بدون مزاحمت را در کنار دریاچه تجربه کنید، اگر ترجیح میدهید فعال باشید، دوچرخه یا کفشهای مخصوص دویدن خود را به همراه داشته باشید و از مسیر صافی که در اطراف دریاچهها و در میان صحرا میگذرد، استفاده کنید. همچنین هنگام غروب میتوانید از منظرههای زیبا و بدون مزاحمت از آسمان نارنجی لذت ببرید. قاب دبی نه تنها با معماری بینظیر خود چشمها را مینوازد، بلکه یکی از مکانهای بینظیر در دبی است. برای معماری داخلی و خارجی دبی مال از تلفیق سبک عربی و مدرن الهام گرفتند. مکان البستکیه که با ساختمانهای بزرگ ساخته شده از مواد سنتی مانند گل و چوب شناخته میشود. اگر میخواهید بخشی از تاریخ دبی را ببینید، بازدید از البستکیه برایتان ضروری است. مدیر عملیات این پیست لوکاس مارشال اخیرا از کوههای آلپ فرانسه به دبی آمده اما معتقد است که برف های اینجا از برف های کوه آلپ هم بهتر است. پیست اسکی دبی دارای بخش های مختلفی است، به همین دلیل هزینه هر کدام از آن ها با یکدیگر فرق دارند. این مرکز خرید با بیش از 1200 فروشگاه، یک آکواریوم بزرگ، یک پیست اسکی در سطح جهانی، 14000 جایپارک ، پارک (واقعیت مجازی) VR ، یک کارتینگ در بام و …