فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در جهان است. توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری، کنسول ها و بازی های موبایل این مشکل را تشخیص دادند و شروع به توسعه و ساخت بازی های فوتبال کردند. در چنین بازی هایی، انسان احساس می کند بازیکن بزرگی است.

در این مقاله از کامادیو 6 بازی موبایل فوتبال قابل بازی بر روی گوشی های اندروید و iOS را ارائه می دهیم.

6 بازی فوتبال برای موبایل

6 بازی جدید، هیجان انگیز و محبوب فوتبال عبارتند از:

بازی موبایل فیفا فوتبال

بازی فوتبال فیفا برای موبایل

این محبوب ترین بازی فوتبال برای اندروید و iOS است. با FIFA Soccer شما یک بازی فوتبال واقعی و هیجان انگیز را با زندگی تجربه می کنید. گیم پلی این بازی برای افراد مبتدی و غیر متخصص آسان است.

بازی فوتبال فیفا حالت های مختلفی دارد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. شما می توانید با آن در بازی های مختلف شرکت کنید و حتی مهارت های ضربات پنالتی خود را ارتقا دهید. با این بازی می توانید تیم مورد علاقه خود را از بین بهترین لیگ های اروپایی انتخاب کنید و ساعت ها فوتبال بازی کنید. تمام طراحی های بازی شبیه به بازی واقعی و حرکات بازیکن نسخه کنسول فیفا است.

بازی موبایل فوتبال MINI

بازی موبایل مینی فوتبال

به گزارش Carmadeo، جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی فوتبال موبایل با کارتونی و گرافیک زیبا است. Mini Football دارای ویژگی های سفارشی سازی زیادی است، مانند انتخاب لباس بازیکنان، استادیوم ها، آرم ها، توپ ها و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید. وظیفه شما در این بازی این است که یک تیم محلی بسازید و آن را از صفر تا صد مدیریت کنید تا به بزرگترین تیم بازی تبدیل شود.

یادگیری کنترل های بازی مینی فوتبال کار سختی نیست. با کمی حوصله و خوش سلیقه می توانید آن را به یکی از بهترین بازی های فوتبال موبایل برای خود تبدیل کنید.

بازی موبایل لیگ جهانی فوتبال

بازی موبایل لیگ جهانی فوتبال

یکی از بهترین بازی های فوتبال موبایل است که توسط Mobirix Studio ساخته و توسعه یافته است. این بازی رایگان با توجه به اندازه کوچک خود کیفیت بسیار خوبی را ارائه می دهد. لیگ جهانی فوتبال از نظر جهت و کنترل به خوبی با دستگاه های موبایل سازگار است و عوارض خاصی برای کاربر ایجاد نمی کند.

در این بازی چند تیم ملی و باشگاهی مطرح و مهم حضور دارند. در بازی لیگ جهانی فوتبال، حدود 60 کشور، 60 باشگاه و 2000 بازیکن حضور دارند. این بازی 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است.

بازی موبایل ستاره های فوتبال

بازی موبایل Soccer Stars

در میان بازی های چند نفره با گرافیک واقعی و رابط کاربری ساده. Soccer Stars یک بازی کوچک سرگرم کننده است که می توان آن را به صورت آنلاین و آفلاین بازی کرد. در این بازی شما به تورنمنت های دشوار دعوت می شوید و حریفان شما را در هر سطحی به چالش می کشند.

در این بازی شما به عنوان یک تیم 5 نفره با یک تیم 5 نفره دیگر رقابت می کنید. در Soccer Stars بازیکنان مانند بیلیارد به توپ شلیک می کنند. در ابتدا، این بازی ممکن است چندان سرگرم کننده به نظر نرسد. اما پس از مدتی بازی جذابیت خود را به شما نشان خواهد داد.

بازی موبایل فوتبال افراطی

بازی موبایل افراطی فوتبال

بازی آنلاین، رایگان و چند نفره با گرافیک بالا می باشد. Extreme Football توسط 9 M Interactive Studio توسعه داده شده است. این بازی به شما امکان شخصی سازی چهره، رنگ پوست و استایل بازیکن را می داد.

Extreme Soccer فرمتی شبیه به فوتبال خیابانی دارد. تمام قسمت های بازی به صورت آنلاین انجام می شود. در نتیجه می توانید با دوستان خود در دو یا سه تیم بازی کنید.

بازی کمی تخیلی است و می توان با تکنیک تمیز و جذاب ضربات عالی و خارق العاده ای زد. گرافیک بسیار خوب این بازی Extreme Football را کاندیدای عنوان بهترین بازی فوتبال آنلاین می کند.

بازی فوتبال Rumble Stars

بازی فوتبال ستاره های رامبل

این یک بازی فوتبال خلاقانه و فانتزی است. Rumble Stars یک بازی آنلاین رایگان ورق فوتبال است. در این بازی دو بازیکن با یکدیگر مبارزه می کنند.

در فوتبال رامبل استارز، هر بازیکن باید 8 کارت را از بین تعداد زیادی کارت انتخاب کند. هر کارت یک عملکرد دارد و یک کار خاص را در یک زمان خاص انجام می دهد. در این بازی تیمی هر بازیکن به شکل یک حیوان یا یک حیوان بامزه است و هر بازیکن باید با استراتژی منحصر به فرد و مناسب حریف را شکست دهد.

از نظر گیم پلی نیز این بازی به خوبی کاربر را به خود جذب می کند. تا بعد از ساعت ها بازی خسته نشوید. بازی Rumble Stars Football را می توانید به صورت رایگان از فروشگاه پلی استور دانلود کنید.