در دلنوشته ها و تیزرهای سریال حواشی بسیاری از ساخته های رضا عطاران وجود دارد، علاوه بر اینکه رضا عطاران داستانی از شخصیت خود دارد،

بر اساس بخشی سایت خبری پارت نیوز؛ به تازگی تیزر سریال جنجالی نوت بوک با حضور کمدین های معروف کشورمان در خبرها قرار گرفته است. در اینجا در مورد خلاصه داستان صحبت خواهیم کرد. زمان پخش و معرفی بازیگران این سریال

خلاصه ای از سری کتاب

مجموعه نوت بوک داستان یک پزشک متقلب را روایت می کند که سعی می کند پرستاران را به نفع خود باج گیری کند. به همین منظور به بهانه های مختلف با پرستاران بیمارستان ارتباط برقرار می کند. این روابط باعث رقابت بین پرستاران می شود، زیرا هر یک قصد برتری بر دیگری را دارند و امتیاز ارتباط با این پزشک را می پذیرند. داستان همچنان بر روی این مسابقات و رابطه بین پرستاران و پزشکان متمرکز است.

بازیگران سری نوت بوک

رضا عطاران کمدین مشهور و موفق آخرین نقش او در این سریال حضور کوتاهش در سریال خانگی قلب یه 2019 بود، او به زودی با سریال جدیدی به نام نوت بوک در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود.

با این حال انتشار پوستر این فیلم و سریال ایرانی در چند روز اخیر بسیار خبرساز شده و انتقاد برخی از کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است، این پوستر شباهت زیادی به سکانسی از فیلم مالنا با بازی مونیکا بلوچی دارد.


مجموعه نوت بوک به کارگردانی کیارش اسدی زاده، نویسندگی مسعود حقباز و تهیه کنندگی حسین اکبری جدیدترین انحصاری پلتفرم فیلم نت با بازی رضا عطاران و حسن معجونی است. کیارش اسدزاده سابقه کارگردانی فیلم گاز و سریال کرگدن را برای شبکه نمایش خانگی دارد.

بیوگرافی بازیگر سریال نوت بوک

در زیر به معرفی بازیگران سریال جنجالی که در ژانر کمدی ساخته شده اند می پردازیم.

رضا عطاران در سری نوت بوک

رضا عطاران (زاده 20 اردیبهشت 1347) بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. وی در رشته اقتصاد فارغ التحصیل شد و تحصیلات خود را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داد. اما پس از مدتی تحصیل را رها کرد و به سینما روی آورد و عطاران از دهه 60 به عنوان بازیگر تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد.

ماکارونی خوب

محمدحسن معجونی (زاده ۷ آذر ۱۳۴۷) بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. او در رشته تئاتر تحصیل کرد و سرپرست گروه تئاتر لیو بود. اولین حضور سینمایی مجونی، فیلم «هدی پای یک زین دریام» ساخته کمال تبریزی در سال 1385 بود.

بله نظام دوست

نعیمه نظام دوست یکی از زنان زیبای ایرانی است که متولد 2 آبان 1353 است.او کار خود را در سینما آغاز کرد و سپس ابتدا در سریال نوروز 72 جلوی دوربین رفت و با کارش به شهرت رسید. در دهه 70 در تلویزیون به ایفای نقش های فرعی پرداخت و در سال 1385 نیز با فیلم توفیق مانداری در سینما ظاهر شد.

حسین سلیمانی

حسین سلیمانی بازیگر مرد سینما و تلویزیون در 9 شهریور 1363 به دنیا آمد. در 13 سالگی با فیلم مهر مادری وارد عرصه سینما شد و به عنوان یک بازیگر جوان شناخته شد. این بازیگر بعدها در «دکتر» و «کش به راه» در سال ۱۳۷۷ ظاهر شد.

ریمارا منفر

رامین فر یکی دیگر از بازیگران سریال نوت است. ریما رامین فر بازیگر و نویسنده ایرانی متولد ۱۴ فروردین ۱۳۴۹ در تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است. او در سال 1376 با نمایش شب بخیر مادر در تئاتر فعالیت می کند و در سال 1379 با بازی در فیلم نان و عشق و موتور 1000 پا به سینما رفت. وی همسر امیر جعفر بازیگر سینما و تلویزیون است. .

سیامک انصاری

سیامک انصاری متولد 1347 به گفته خودش در برنامه نوروزی شبکه سه، تهرانی الاصل است. وی فارغ التحصیل کارشناسی نمایش و تلویزیون از «دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی» (واحد تهران) است.

عاشق ساداتی

مینا ساداتی متولد 1360 در تهران است و کارشناسی ارشد گرافیک خود را از دانشکده هنرهای زیبای تهران و هنرستان بازیگری کارنامه دریافت کرده است. او در فیلم های زیادی مانند هارگیوش، جشنواره دلتنگی، فروشنده، سرگردان در شهر لاجوردی و خانه پدری ظاهر شده است.

سوگل هالیا

سوگل خلیق بازیگر سینمای ایران روز ۲۵ آبان بازداشت شد. وی متولد 1367 و فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر تهران است. او در سال ۲۰۱۸ با بازی در نقش رونا در سریال دلدار به شهرت رسید. از جمله آثار سکوت است. مرگ در آب پاک؛ هام قن و سیاوش را می توان نام برد.

کاظم سیاحی

کاظم سیاحی (زاده ۱۳ شهریور ۱۳۵۷ در محلات) صداپیشه، عروسک‌باز، بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی و فارغ‌التحصیل از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. او صداپیشه شخصیت جیگر در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی و همچنین صداپیشگی دو شخصیت در فیلم شهر موش‌ها 2 است.

حاشیه های سری دفترچه های رضا عطارانا

پوستر و تیزر تبلیغاتی این سریال در 9 جولای 1402 منتشر شد. این پوستر و تیزر با واکنش های متفاوتی از سوی مخاطبان مواجه شد. برخی از بینندگان از شباهت این پوستر و تیزر به عکسی از فیلم «مالنا» با بازی مونیکا بلوچی انتقاد کردند.

میلنا در این صحنه معروف از فیلم میلنا، زن جوانی در خیابان سیگار می کشد که پس از مرگ شوهرش در جنگ مجبور به تن فروشی می شود. ناگهان چند مرد با کبریت و فندک روشن در دست نزد او آمدند.

پوستر و تیزر سریال «نوت بوک» نیز به نظر از این خط الهام گرفته شده است. رضا عطارا در این پوستر در نقشی مرموز لباس مشکی بر تن کرده و در خیابان سیگار می کشد. ناگهان چند دست با کبریت و چراغ های درخشان به او نزدیک شدند.

انتشار این پوستر و تیزر بار دیگر صدای کسانی را بلند کرد که همواره از تولید تلویزیون داخلی انتقاد کرده و آن را به ترویج بی اخلاقی متهم کردند. برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی اشاره این سریال به فیلم «مالنا» را که به دلیل محتوا و صحنه‌های وابسته به عشق شهوانی شهرت دارد، نامناسب دانستند.

سازندگان سری نوت بوک هنوز به این انتقادات پاسخ نداده اند. با این حال، هنگامی که این لبه ها قرار می گیرند، به نظر می رسد که بر نحوه دریافت سریال تأثیر می گذارد.

باید گفت که برخی از کاربران سخت گیر شبکه خانگی این اثر را تشویق به رفتارهای غیراخلاقی و مشکلات ناپسند می دانستند زیرا این سکانس فیلم از روی فیلمی کپی شده که محتوای جالبی در آن وجود ندارد. قبل از آن آقای مدیری هم در سریال «مرد هزار چهره» چنین اتفاقی را ارائه کرده است، البته با تفنگ و نه با سیگار و سرسره.

اخرین حرف

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال نوت بوک و کلیات این سریال می پردازیم. این سریال رو دیدی؟ نظرات خود را در مورد مجموعه نوت بوک در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.