قیمت پرینتر اچ پی به دلیل عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال به دلیل افزایش ارزش دلاری، در دسترس بودن امکانات مختلف، گارانتی، خدمات پس از فروش، استفاده از کارتریج اصلی، کیفیت دستگاه و غیره.

توصیه می کنیم برای اطلاع از آخرین قیمت چاپگر اچ پی با کارشناسان فروش چاپگر اچ پی تماس بگیرید. پس از دریافت مشاوره رایگان، می توانید بهترین مدل را انتخاب کنید و متناسب با اتاق، بودجه، نوع کاربری و ... خود باشید.

مراحل خرید پرینتر اچ پی در فالنیک چیست؟

پس از اطلاع از قیمت چاپگر اچ پی، برای خرید پرینتر اچ پی باید مراحل زیر را طی کنید:

کارشناس فروش چاپگر HP شما فاکتوری برای شما ارسال می کند.

مدت اعتبار در پیش فاکتور مشخص شده است که در طی آن ممکن است با خرید چاپگر HP موافقت کنید.

پس از اعلام تایید خرید چاپگر اچ پی، هزینه از طریق روش های پرداخت واریز می شود.

سپس اقدامات لازم را برای ارسال چاپگر HP انجام خواهند داد.

چاپگر hp برای چه مواردی استفاده می شود؟

چاپگرهای اچ پی در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که بسته به اینکه بخواهید دستگاه را در شرکت یا منزل استفاده کنید، ممکن است نیازمندی ها و عملکرد دستگاه برای شما متفاوت باشد. از مهمترین کاربردهای پرینترهای اچ پی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای پروژه های هنری خلاقانه شما مانند ساخت کلاژ عکس

چاپ عکس و عکس با کیفیت بالا

من تکالیف بچه ها را انجام می دهم.

چاپ اسناد اداری مختلف

اسناد مختلف را کپی کنید، اسکن کنید

ارسال و دریافت فکس

چاپ اسناد نقشه کشی

در زیر با انواع پرینترهای HP آشنا خواهیم شد:

چاپگر اچ پی بر اساس رنگ

چاپگرهای اچ پی با استفاده از فناوری پیشرفته و قابل اعتماد تولید می شوند. وقتی صحبت از چاپ رنگی می شود، می توانید از کیفیت بالا، چاپ شفاف و رنگ های طبیعی مطمئن باشید. البته این وضوح و رنگ بسته به نوع چاپگر کمی متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، اگر تعداد چاپ ها کم است، اما انتظار کیفیت بالایی دارید، باید یک چاپگر جوهرافشان بخرید.

به طور کلی پرینترهای اچ پی بر اساس تونر یا جوهر به دو دسته تک رنگ یا رنگی تقسیم می شوند. اگر برای شما مهم است که اسناد شما به صورت رنگی چاپ شوند، باید یکی از چاپگرهای رنگی HP را انتخاب کنید. اما اگر رنگ چاپ برای شما مهم نیست، ممکن است یکی از مدل های چاپگر سیاه و سفید HP را در نظر بگیرید.

نکته مهمی که باید در مورد چاپگرهای جوهرافشان و لیزری بدانید این است که پرینترهای جوهرافشان قابل شارژ نیستند. بنابراین وقتی کارتریج خالی است باید آن را بخرید و جایزه بگیرید.

چاپگرهای اچ پی به قدرت بستگی دارند

قابلیت چاپگر یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید و فروش پرینترهای اچ پی می باشد. پیشرفت های تکنولوژیکی و نیازهای کاربران به این معناست که روز به روز بر قابلیت های دستگاه ها افزوده می شود و چاپگرها نیز از این مقوله مستثنی نیستند. در ابتدا، HP چاپگرهای ساده و یکبار مصرف را به بازار عرضه می کرد، اما اکنون چاپگرهای HP به دستگاه های چند منظوره تبدیل شده اند و می توانند چندین کار را همزمان انجام دهند.

امکاناتی مانند اتصال به چاپگر از طریق بلوتوث یا بی سیم، اشتراک چاپگر با چندین کامپیوتر به طور همزمان، چاپ دو نسخه به صورت دستی یا خودکار، امکان ارسال فکس، کپی و اسکن اسناد، چاپ با کیفیت بالا و حجم بالا در دقیقه. و... در پرینترهای اچ پی نویز زیادی ایجاد کرد. در نتیجه، بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می دهند چاپگرهای اچ پی را به برندهای دیگر بخرند.

فالنیک به عنوان معتبرترین فروشگاه اینترنتی پرینترهای اچ پی مدل های زیر را به فروش می رساند:

چاپگر دو وزن اچ پی

چاپگر HP a3

پرینترهای اداری اچ پی

پرینترهای خانگی اچ پی

چاپگر تک کاره اچ پی

چاپگر چندکاره اچ پی

چاپگر HP هیچ عملکردی ندارد

پرینترهای لیزری اچ پی

پرینترهای جوهرافشان HP

چاپگر رنگی اچ پی

پرینترهای لیزری سیاه و سفید اچ پی

...

برای خرید پرینتر اچ پی در شهر چه کاری باید انجام دهیم؟

فرقی نمی کند تهران باشید یا شهرستان، می توانید پرینترهای اچ پی را از سراسر ایران از طریق فروشگاه اینترنتی فالنیک خریداری کنید.

شرکت فالنیک به عنوان یکی از نمایندگی های فروش پرینترهای اچ پی در ایران شناخته می شود. در نتیجه اگر به دنبال نمایندگی چاپگر اچ پی در تهران، نمایندگی چاپگر اچ پی در شیراز، نمایندگی چاپگر اچ پی در تبریز، نمایندگی چاپگر اچ پی در اصفهان، نمایندگی چاپگر اچ پی در کرمان، نمایندگی چاپگر اچ پی در مشهد، نمایندگی چاپگر اچ پی در ایف اگر در اهواز و سایر شهرها هستید می توانید با کارشناسان چاپگر اچ پی ما با شماره 02154591907 تماس بگیرید.

هزینه یک چاپگر hp مناسب برای خانواده چقدر است؟

اگر بودجه کمی دارید و می خواهید چاپگر HP خود را مقرون به صرفه نگه دارید، باید یک چاپگر جوهر افشان با امکانات کمتر خریداری کنید. چاپ اغلب ارزان است، اما باید هفته ای یک بار حداقل چند صفحه را با دستگاه چاپ کنید تا کارتریج آنها خشک نشود.

علاوه بر این باید بگوییم که نوع پرینتر HP آوافرهنگ در وهله اول ارزانتر است اما هزینه نگهداری و خرید کارتریج جدید نسبت به نوع لیزری آن هزینه دارد.

فروشگاه فالنیک انواع کارتریج پرینتر hp را در دو مدل اصلی و با کیفیت بالا به فروش می رساند.

چگونه می توانم لیست قیمت پرینترهای HP را دریافت کنم؟

لیست قیمت پرینترهای اچ پی در فروشگاه فالنیک موجود است اما در صورتی که چاپگری که انتخاب کرده اید در سایت فروشگاه موجود نیست می توانید قیمت پرینترهای اچ پی را از نمایندگی چاپگر اچ پی بخواهید.

قیمت پرینتر hp با اسکنر بیشتر است یا پرینتر بی سیم؟

به طور کلی، هزینه یک چاپگر یکبار مصرف hp کمتر از یک چاپگر چند منظوره است. اما وقتی صحبت از برق بی سیم می شود، باید بگوییم که چاپگر بی سیم می تواند یک یا چند باشد. بنابراین، هزینه یک چاپگر بی سیم تک کاره hp می تواند ارزان تر از یک چاپگر چند کاره باشد.

آیا پرینترهای hp سنگین هستند و فضای زیادی را اشغال می کنند؟

بسته به مدل چاپگر HP، پاسخ به این سوال متفاوت است. در بیشتر موارد، پرینترهای چند کاره از نظر وزن و ابعاد بزرگتر از چاپگرهای تک کاره هستند. بنابراین اگر می خواهید از چاپگر برای کارهای روزمره استفاده کنید و امکانات خاصی ندارید، جدا از وزن کم و اندازه کوچک، بهتر است یک چاپگر یکبار مصرف خریداری کنید. پرینتر اچ پی هم کم است.

چه رنگ هایی در پرینترهای اچ پی وجود دارد؟

چاپگر اچ پی در گزینه های گسترده ای مانند رنگ های سفید، سیاه و زرد و طرح های مختلف موجود است. شما می توانید رنگ را با توجه به دکوراسیون دفتر کار یا منزل خود انتخاب کنید. البته باید بگوییم که قیمت پرینترهای اچ پی برای برخی رنگ ها متفاوت است و برخی رنگ ها گرانتر هستند.

چه اندازه کاغذی را می توانیم با چاپگر HP چاپ کنیم؟

با پرینترهای اچ پی، می توانید بر روی کاغذ با اندازه های مختلف مانند A3، A4، A5 و غیره چاپ کنید. در واقع، بیشتر اوقات قیمت چاپگر HP که می تواند کاغذ a3 را چاپ کند، بیشتر از چاپگر A4 است. اگر اندازه اسناد شما بزرگتر از اندازه های بالا است، باید از پلاتر برای چاپ اسناد خود استفاده کنید.

هزینه چاپگر hp دست دوم چقدر است؟

قیمت پرینتر hp دست دوم کمتر از پرینتر نو است اما توصیه می کنیم تا حد امکان از پرینترهای دست دوم استفاده نکنید. زیرا پرینترها عمر ثابتی دارند و دستگاه دست دوم عمر کوتاهی دارد. از طرفی اگر نفر اول از دستگاه به درستی استفاده نکرده و یا در تعمیر یا نگهداری آن سهل انگاری کرده باشد، کیفیت آن بالاست. در نتیجه، در اکثر مواقع، اگرچه قیمت یک چاپگر hp دست دوم پایین است، اما معایب زیادی دارد.



بله تمامی محصولات فروخته شده در فروشگاه فالنیک دارای گارانتی می باشد. محصولات چاپگر اچ پی در فروشگاه چاپگر اچ پی فالنیک دارای 18 ماه گارانتی می باشد.

هزینه خدمات پس از فروش پرینترهای فالنیک اچ پی چقدر است؟

بله تمامی محصولات فروخته شده در فالنیک دارای خدمات پس از فروش از قبیل مشاوره تخصصی چاپگر، ارسال رایگان، ضمانت تحویل قطعات و ... می باشد.