رنگ سفید کثیفی و لکه را به راحتی جذب می کند. مردم برای تمیز کردن کتانی سفید مشکل دارند. زیرا ملحفه های سفید در صورت تمیز نکردن صحیح ممکن است کثیف شوند. اما نمی توان از دکور سفید اتاق خواب چشم پوشی کرد.

این رنگ ها و مبلمان چوبی سفید بسیار جذاب هستند، اما چگونه می توانیم لکه های تخت سفید را پاک کنیم؟ تانیل وود با کیفیت ترین ملافه های چوبی را تولید می کند و شما می توانید ملحفه دلخواه خود را مستقیماً از کارخانه خریداری کنید.

جذاب و در عین حال حساس به رنگ سفید

با وجود اینکه رنگ سفید به راحتی جذب می شود و لکه و کثیفی بر جای می گذارد، ممکن است تعجب کنید که چرا در دکور و ست اتاق خواب پسرانه، دخترانه و انواع دیگر استفاده می شود؟ رنگ سفید در واقع یک رنگ خنثی است و بیشتر افراد سعی می کنند از آن در دکوراسیون داخلی استفاده کنند. رنگ سفید هرگز چشم را خسته نمی کند، اما به یاد داشته باشید که چنین زیبایی حساسیت قابل توجهی دارد. نقاط بسیار کوچک باید رعایت شود. تا ملحفه های سفید شما کثیف نشود. به عنوان مثال، شما باید تمام آرایش را از صورت خود پاک کنید. آرایش صورت شما به سرعت جذب تخت می شود و باعث ایجاد لک می شود. مثال دیگر کسی است که قهوه دوست دارد و دوست دارد هنگام تماشای فیلم در رختخواب آن را بنوشد یا غذای مورد علاقه خود را بخورد. با این حال، اگر تخت به طور تصادفی لکه دار شود، تمیز کردن آن می تواند بسیار پر زحمت و زمان بر باشد. این موارد نشان می دهد که ست روتختی سفید بسیار جذاب است و اتاق زیبایی دارد و در عین حال بسیار ظریف است. بنابراین، برای استفاده از این رنگ، باید بدانید که چگونه ملافه های سفید را تمیز کنید. مشاوران تانیل چاوب مستقیماً در زمینه ساخت روتختی فعالیت دارند و با روش های نظافت روتختی سفید آشنایی کامل دارند.

شستن ملحفه های تمیز

لکه چوب به شما کمک می کند سخت ترین لکه ها را از بین ببرید و تخت سفید خود را با قدرت بیشتری تمیز کنید. برای از بین بردن ساس ها و لکه ها، باید موارد زیر را انجام دهید:

در مرحله اول می توانید از جاروبرقی استفاده کنید. برای جلوگیری از آسیب رساندن به بافت بستر، یک برس نرم را به انتهای لوله بچسبانید. به این ترتیب می‌توانید کثیفی‌های کوچک مانند لکه‌های غذا را از روی تخت جدا کنید، با لکه‌ها به شدت مبارزه کنید و لکه‌ها را با تمرکز بیشتری تمیز کنید. قبل از انتخاب روش مناسب برای تمیز کردن ملحفه های سفید، باید دستورالعمل سرویس را مطالعه کنید. اس هر علامت X یا W و WS بهترین روش تمیز کردن را نشان می دهد.

مرحله دوم این است که تمام قسمت های قابل مشاهده از تشک را بردارید. برای این کار می توان از دستمال مرطوب بچه استفاده کرد. یا با یک پارچه تمیز با مواد شوینده ملایم پاک کنید. حرکات شما باید بسیار محتاطانه و ملایم باشد، زیرا تشک می تواند قسمت زیادی از تخت را پخش کرده و لکه دار کند. پارچه های میکروفیبر فوق العاده نرم معمولاً بهترین راه برای تمیز کردن تشک شما هستند. دانیل وود همچنین یک محلول آب و صابون مایع را برای تمیز کردن ملافه سفید توصیه می کند. پس از آن، پتوها را می توان در ماشین لباسشویی شست. پس از شستن روکش و روبالشی، قبل از خشک کردن تشک های چوبی، آن ها را روی تشک های چوبی پهن نکنید. رطوبت دشمن چوب است. قبل از استفاده مجدد، ابتدا تمام پارچه ها و ملافه ها را خشک کنید. به یاد داشته باشید که اگر روتختی سفید شما خیس باشد، جذب لکه ها را افزایش می دهد، بنابراین هرگز روتختی شسته شده را با دستان کثیف لمس نکنید.

یک راه حل قدرتمند برای رفع اشکال

در واقع، برای هر نوع لکه، باید بتوانید از راه حل مناسب برای از بین بردن تمام لکه ها استفاده کنید:

لکه نفت

بهترین راه حل برای از بین بردن لکه های روغنی ترکیب آبگرم و صابون است. اگر صابون وجود ندارد، می توانید از مواد شوینده دیگر استفاده کنید. یکی از صابون هایی که برای از بین بردن لکه های چوب استفاده می شود، صابون روغن مورفی یا صابون روغن فولر است.

رنگ رنگ یا جوهر

می توانید از خمیر دندان برای پاک کردن لکه جوهر یا رنگ استفاده کنید. البته این نوع خمیردندان باید بر پایه جوش شیرین باشد. راه از بین بردن لکه این است که یک تکه پنبه را در خمیر دندان آغشته کنید و چوب را تمیز کنید. همچنین الکل پنبه ای لکه های مداد و خودکار را تا حد زیادی از بین می برد.

لکه های غذا و خوراکی

سرکه سفید لکه های غذا را پاک می کند کیک و شیرینی را به سرعت پاک می کند. حتی اگر روی تخت خود کپک پیدا کردید، لکه را می توان به راحتی با اسپری سرکه سفید پاک کرد.

تمیز کردن تخت سفید مانند روز اول

از بین بردن لکه از روی تخت و رختخواب خود مانند روز اول دغدغه بسیاری از افراد است و نباید نگران آن باشید. اگر با مشاور Tynelwood تماس بگیرید، بهترین و موثرترین مشاوره را برای تمیز کردن ملحفه سفید به شما خواهند داد. نوع چوب، پارچه و کیفیت در تعیین نحوه نظافت تخت موثر است. همچنین، هر لکه دستورالعمل تمیز کردن خود را دارد که باید رعایت شود. برای راهنمایی و مشاوره بیشتر می توانید با کارشناس فروش تانیل چوب تماس بگیرید.